تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

نمونه جراحی چانه و گونه در بهترین کلینیک تهران

امروزه به دلیل تغییر در معیارهای زیبایی صورت داشتن گونه های برجسته و چانه زاویه دار از فاکتورهای زیبایی صورت می باشد و افرادی که به دلیل بالا رفتن سن و به طور مادرزادی گونه و چانه صافی دارن به دنبال روشی برای برجسته سازی و زاویه کرون این اجزای صورت خود هستند و به کلینیک های زیبایی جهت انجام جراحی مراجعه می نمایند اما نمونه جراحی چانه و گونه در بهترین کلینیک تهران چگونه می باشد. 

نمونه جراحی چانه و گونه

در جراحی های چانه و گونه جهت بر جسته سازی و تغییر فرم آنها در صورت لزوم  از ترکیب  روش جراحی سخت که مربوط به اسکلت آنها می باشد و  بافت نرم که پوشش روی اسکلت است استفاده می شود، در جراحی استخوان گونه و چانه حالت و زاویه آنها با تراش استخوان برجسته می شود و پس از آن از پروتز گذاری برای برجسته سازی بیشتر استفاده خواهد شد. پس از مراجعه بیماران برای عمل برجستگی گونه و تغییر در فرم گونه و چانه خود متخصصین  جراحی نمونه جراحی های انجام شده در نواحی گونه و چانه که در بیماران قبلی خود صورت داده اند را به بیمار ارائه می نمایند تا هم بیمار با روش انجام جراحی بیشتر آشنا شود و هم مدل ها و نمونه های جراحی و تغییرات ایجاد شده در بیماران را قبل و بعد از انجام جراحی بتواند با هم مقایسه نماید سپس در مورد نحوه تغییرات در گونه و چانه خود و مدل و زاویه جراحی بهترین  تصمیم گیری را بتواند با مشورت با پزشک اتخاذ نماید. 

بهترین کلینیک جراحی گونه گذاری در تهران

بهترین کلینیک جراحی گونه و چانه در تهران کلینیکی خواهد بود که با  استفاده از  متخصصین جراح با  تجربه و کادر درمانی مناسب بتواند رضایت بیماران را از انجام جراحی کسب نماید و بهترین نمونه جراحی چانه و گونه را در بین بیماران داشته باشد. پزشکان فعال در کلینیک های زیبایی که قصد جراحی گونه و چانه را دارند باید حتما در زمینه این گونه جراحی ها تجربه کافی را داشته باشند تا بتوانند با ترکیب چند روش درمانی مانند لیفت پوست، پروتزگذاری و جراحی استخوان در گونه و چانه بهترین نتیجه از جراحی را برای بیماران به وجود بیاورند، متخصصانی که در کنار جراحی گونه و چانه از پروتزگذاری استفاده می کنند به شکل پروتز ، سایز آن و جنس پروتز باید با توجه به فرم صورت بیمار دقت داشته باشند.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها