تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر دایود

اپلیکاتور لیزر دایود در پاسخ به تقاضای بالا برای حذف موهای زائد در تمامی نقاط بدن طراحی شده است. این دستگاه توانایی درمان مناطق بزرگ با سرعت و کارایی بالا و راحتی بیشتر را ارائه می دهد. لیزر دایود می تواند مو را از تمام قسمت های بدن از جمله صورت، گردن، بازو، زیر بغل، شکم، دست و پاها را حذف کند.

این نوع لیزر به منظور از بین بردن موهای زائد از طول موج ها 800 تا 810 نانومتر استفاده می کند که جذب این طول موج ها در ملانین سیاه رنگ فولیکول های مو از لیزر الکساندریت کمتر ولی از لیزر  IPL و Nd – YAG  بیشتر می باشد . لیزر دایود به دلیل وسعت تنظیمات طول پالس و انرژی ، کاربردهای فراوانی دارد و جهت از بین بردن موهای زائد نژاد ایرانی و افراد با پوست های تیره نیز به خوبی موثر می باشد .

همراه گرامی!

لطفا برای استفاده از خدمت مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک ایران نوین فرم زیر را کامل و ارسال کنید.

عوارض و مزایای لیزر دایود

عوارض جدی در مورد لیزر دایود در صورت استفاده صحیح از دستگاه وجود ندارد. بروز قرمزی و سوزش سطحی بعد از درمان طبیعی است که در عرض چند ساعت و یا چند روز باید برطرف گردد. در صورت مشاهده عوارض بیشتر، حتما موضوع را با پزشک در میان بگذارید.
اگر پزشک متخصص تجربه ی لازم را در رابطه با استفاده از لیزر دایود جهت از بین بردن موهای زائد نداشته باشد، پوست فرد خواهد سوخت و تغییر رنگ خواهد داد.

مزایای لیزر دایود


مزایای لیزر دایود به شرح زیر می باشد:
02.03.21-Final-icons

فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت

لیزرهای دایود و لیزر الکساندرایت هر دو نوع محبوبی از لیزر هستند که برای لیزر موهای زائد استفاده می‌شوند، اما از نظر طول موج، مناسب بودن نوع پوست و مکانیسم اثر متفاوت هستند. لیزرهای دایود معمولاً نوری در محدوده 800 تا 810 نانومتر ساطع می‌کنند که آنها را برای هدف قرار دادن ملانین در فولیکول‌های مو مناسب می‌کند. از سوی دیگر، لیزرهای الکساندرایت نور را با طول موج کوتاه تر 755 نانومتر ساطع می‌کنند. طول موج کمی کوتاه‌تر لیزر الکساندرایت آن را برای افرادی با رنگ پوست روشن‌تر موثر می‌کند، اما ممکن است محدودیت‌هایی در درمان افراد با پوست تیره‌تر به دلیل خطر بیشتر تغییرات رنگدانه‌ها داشته باشد.

مناسب بودن نوع پوست یک عامل مهم در انتخاب بین دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت است. لیزرهای دایود می‌توانند برای طیف وسیعی از انواع پوست، از جمله افرادی با رنگ پوست تیره تر، موثر باشند. این باعث می‌شود لیزرهای دایود برای افرادی که ممکن است کاندیدای مناسبی برای سایر انواع لیزر نباشند، انتخاب محبوبی باشد. لیزر الکساندرایت، اگرچه بسیار موثر است، اما عموماً برای افرادی با رنگ پوست روشن مناسب است، زیرا تضاد بین ملانین موجود در فولیکول‌های مو و پوست برای نتایج بهینه بسیار مهم است.

مکانیسم عمل هر دو لیزر بر اساس فتوترمولیز انتخابی است، جایی که انرژی لیزر توسط ملانین موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شود و منجر به تخریب آن‌ها و مهار رشد بیشتر مو می‌شود. هم لیزر دایود و هم لیزر الکساندرایت حذف موثر موهای زائد را ارائه می‌دهند، اما انتخاب بین آنها اغلب به عواملی مانند نوع پوست، رنگ مو و نیازهای خاص درمان بستگی دارد. مشاوره با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی واجد شرایط برای تعیین مناسب ترین فناوری لیزر بر اساس ویژگی‌های فردی و اهداف درمانی بسیار مهم است.

عملکرد لیزر موهای زائد دایود چگونه است؟

لیزرهای دایود هنگام مواجهه با موهای ناخواسته، ملانین در فولیکول های مو را مورد هدف و آسیب قرار می دهند که منجر به اختلال در رشد و بازسازی موها می شود. لیزر ها با استفاده از گرمای انخابی، حرارت مورد نظر را به فولیکول ها می رسانند و در نتیجه بافت های اطراف پوست آسیب نخواهند دید.
لیزر دایود می تواند با تکنولوژی خنک کننده و یا سایر روش های کاهش درد که باعث بهبود کارایی و راحتی بیمار می شود، تکمیل شود. انرژی لیزر به صورت انتخابی توسط ملانین در فولیکول مو جذب شده و تبدیل به گرما، انتشار و آسیب رساندن به ریشه موهای زائد می گردد. در نتیجه بیشتر موها به صورت دائم از بین می روند و موهایی که بعد از جلسات رشد می نمایند نازک تر از قبل می باشند.

VideoCapture_20230620-161555

مراقبت‌ های قبل و بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

قبل از انجام لیزر موهای زائد با دستگاه دایود، پیروی از دستورالعمل‌های مراقبتی خاص برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی این روش ضروری است. اولاً، افراد باید چندین هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنند. پوست برنزه باعث افزایش سطح ملانین شده است و لیزر دایود ملانین را در فولیکول‌های مو هدف قرار می‌دهد. با به حداقل رساندن رنگدانه‌های پوست، لیزر می‌تواند به طور موثرتری بر روی ملانین موجود در مو تمرکز کند و خطر عوارض جانبی روی پوست را کاهش دهد.

علاوه بر این، افراد باید چند هفته قبل از جلسه از کندن، اپیلاسیون یا الکترولیز در ناحیه درمان اجتناب کنند. این روش‌های رفع موهای زائد ریشه مو را که هدف دستگاه لیزر دایود است، از بین می‌برد.

پس از لیزر موهای زائد با دستگاه دایود، مراقبت‌های پس از درمان برای بهبود و به حداقل رساندن عوارض جانبی بالقوه بسیار مهم است. معمولاً قرمزی و تورم خفیف در ناحیه تحت درمان مشاهده می‌شود که معمولاً در عرض چند ساعت فروکش می‌کند. محافظت در برابر آفتاب پس از درمان یک کار حیاتی است و افراد باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنند و برای جلوگیری از تغییرات رنگدانه و محافظت از پوست در حال درمان از کرم ضد آفتاب در ناحیه تحت درمان استفاده کنند. مرطوب کردن ناحیه تحت درمان با کرم مناسب و ضد حساسیت نیز برای تسکین پوست و کمک به روند بهبودی توصیه می‌شود. پیروی از دستورالعمل‌های خاص پس از درمان که توسط متخصص مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌شود برای اطمینان از نتایج مطلوب و به حداقل رساندن خطر عوارض مهم است.

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با لیزر دایود

چند جلسه کوتاه معمولا 6 تا 8 جلسه برای رفع موهای زائد به صورت دائمی مورد نیاز است. البته تعداد جلسات تا میزانی به نوع پوست فرد، ناجیه تحت درمان، واکنش بدن فرد به درمان، تخصص پزشک و … بستگی دارد. به همین دلیل ممکن است تعداد جلسات درمان در افراد مختلف، متفاوت باشد. کامل کردن جلسات درمان برای رسیدن به نتیجه دلخواه ضرورت دارد و بعد از آن فرد می تواند با انجام یک جلسه لیزر درمانی در سال به تثبیت نتایج کمک نماید.

همراه گرامی!

لطفا برای استفاده از خدمت مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک ایران نوین فرم زیر را کامل و ارسال کنید.

لیزر دایود در ایران نوین

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کلینیک های بسیار پیشرفته که امروزه عملیات حذف موهای زاید را به درستی و با استفاده از متخصصان ماهر انجام می دهد کلینیک ایران نوین است. این کلینیک با استفاده از متخصصان ماهر و استفاده از دستگاه های روز دنیا توانسته خدمات بهترین نسبت به سایر کلینیک ها ارائه دهد. این کلینیک با استفاده از روش های مختلف حذف موهای زائد، بهترین کلینیک برای افرادی است که به دنبال عمل های زیبایی هستند.

این کلینیک نسبت به سایر کلینیک ها، ویژگی های منحصر به فردی مانند رزرو هتل، مشاوره رایگان و پرداخت اقساطی به مشتریان ارائه می دهد زیرا عزیزان می توانند با مشاوره رایگان، آگاهی کاملی از درمان خود بدست آورند و با خیال راحت اقدام به درمان نمایند.

هزینه لیزر دایود

هزینه لیزر موهای زائد دایود می‌تواند بر اساس عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، منطقه خاص تحت درمان، شهرت و تخصص ارائه دهنده و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت باشد. توجه به این نکته ضروری است که برای دستیابی به نتایج مطلوب و طولانی مدت معمولاً چندین جلسه مورد نیاز است. تعداد کل جلسات بسته به عواملی مانند رنگ مو، نوع پوست و ناحیه مورد نظر متفاوت است.

قبل از انجام لیزر دایود موهای زائد، افراد باید با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی یا متخصص پوست مشورت کنند تا تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین کرده و بر اساس نیازهای خاص خود تخمین دقیقی از هزینه دریافت کنند. علاوه بر این، برای داشتن درک جامعی از هزینه کلی، توصیه می‌شود در مورد هزینه‌های اضافی احتمالی، مانند هزینه‌های مشاوره یا هزینه‌های محصولات مراقبت پس از درمان، پرس و جو کنید.

سوالات متداول لیزر دایود

احساسات حین حذف موهای زائد با دستگاه لیزر دایود در افراد مختلف متفاوت است. بسیاری از مردم آن را قابل تحمل توصیف می‌کنند. مکانیسم‌های خنک کننده در دستگاه لیزر برای به حداقل رساندن ناراحتی کمک می‌کند و برخی از افراد ممکن است یک بی حس کننده موضعی را برای کاهش بیشتر درد احتمالی انتخاب کنند.

تعداد جلسات لیزر دایود برای حذف موهای زائد بر اساس عوامل فردی مانند رنگ مو، نوع پوست و ناحیه درمان متفاوت است. جلسات متعدد معمولا برای رسیدگی به مو در مراحل مختلف رشد مورد نیاز است و نتایج جامع تر و طولانی تر ارائه می‌دهد.

هنگامی که توسط یک متخصص آموزش دیده و با تجربه انجام می‌شود، دستگاه لیزر دایود به طور کلی ایمن در نظر گرفته می‌شود. عوارض جانبی شایع خفیف و موقتی از جمله قرمزی و تورم هستند که پس از درمان به زودی فروکش می‌کنند. پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت قبل و بعد از درمان برای اطمینان از ایمنی و نتایج بهینه بسیار مهم است.

لیزرهای دایود به دلیل کارایی خود شناخته شده‌اند و می‌توانند برای طیف وسیعی از انواع پوست، از جمله افرادی با رنگ پوست تیره تر، موثر باشند. طول موج بیشتر لیزر دایود خطر اثرات نامطلوب بر روی پوست را به حداقل می‌رساند و آن را برای انواع رنگ پوست مناسب می‌کند.