تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

دانستنی ها درباره روش لیفت گونه با لیزر

درمان افتادگی گونه

رسیدن به زیبایی یکی از دغدغه هایی است که امروزه بسیاری از جوانان ما به آن گرفتار شده اند و همواره به دنبال راهی برای دستیابی به خواسته های خود هستند. یکی از عمل های جراحی که امروزه صورت میگیرد افتادگی گونه می باشد. در واقع همانطور که میدانید گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی افراد دارد از همین رو به سراغ برجسته سازی آن می روند. اما تاکنون در رابطه با لیفت گونه با لیزر شنیده اید؟ به این مسئله فکر کرده اید که با لیزر میتوان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرد؟ باید بگوییم که در این مقاله در نظر داریم توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم با ما همراه باشید. 

مزایای لیفت گونه با لیزر

مسلما انجام هر عمل جراحی تا زمانی که مزایایی را با خود به همراه نداشته باشد انجام دادن آن غیرممکن است که این مسئله در رابطه با لیفت گونه با لیزر نیز صدق می کند. در واقع لیزر با توجه به نتایج بسیار خوبی که در اختیار بیماران قرار داده توانسته جایگاه ویژه ای را در زندگی آنها ایفا کند. از همین رو در نظ داریم برخی از مزایای این روش را معرفی کنیم:

  • افرادی که نمیخواهند تحت بیهوشی قرار گیرند و یا در بیمارستان بستری شوند به سراغ این روش میروند.
  • هزینه کمتری را نسبت به سایر روش ها برای بیماران به همراه دارد.
  • مدت زمان بهبودی و دوران نقاهت آن بسیار کمتر می باشد.
  • در 6 جلسه انجام می شود و پس از آن افراد میتوانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

عوارض جراحی لیفت گونه

تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که آیا لیزر برای لیفت گونه میتواند عوارضی را با خود به دنبال باشد؟ در این قسمت در نظر داریم برخی از عوارض آن را برای شما معرفی کنیم تا در صورتی که بخواهید برای انجام عمل زیبایی به سراغ آن بروید آگاهی کاملی نسبت به آن داشته باشید:

  • درد و تورم
  • کبودی
  • زخم
  • حساسیت های پوستی
  • احتمال عفونت بسیار بالاست

هزینه بالا کشیدن گونه با لیزر چقدر است؟

در این رابطه باید بگوییم به دلیل اینکه این سوال توسط اکثر کسانی که برای لیزر لیفتینگ گونه مطرح می کند از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. اما نکته ای که باید نسبت به آن آگاه باشید این است که این هزینه به عوامل زیادی از جمله اینکه شما از کدام دستگاه لیزر استفاده می کنید، هزینه کلینیک، هزینه پرسنل و تجهیزات و…. در هزینه های موجود تاثیرگذار خواهد بود.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها