تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مقایسه ماندگاری لیفت ابرو با نخ و لیزر

لیفت ابرو درمانی می باشد که در آن با بالا کشیدن پوست پیشانی ابروها از حالت افتاده خارج می گردند و فاصله آنه با پلک و چشم به درستی تنظیم می گردد، در لیفت خط ابرو از روش های مختلفی جهت بالا کشیدن ابروها استفاده می گردد که از جمله این روش ها می توان به جراحی لیفتینگ ابرو ، لیفت با نخ و لیزر اشاره نمود اما مقایسه ماندگاری روش لیفتینگ ابرو با نخ و لیزر چگونه می باشد. 

ماندگاری لیفت ابرو با روش های مختلف

جراحی لیفتینگ ابرو که به عنوان لیفت آندوسکوپی ابرو شناخته می شود روشی می باشد که با هدف بالا کشیدن ابرو و رفع افتادگی آنها انجام می گیرد ، در این روش برش های کوچی در پشت خط رویش موها در پیشانی ایجاد می گردد و با قرار دادن میله آندوسکوپی در زیر پوست  ، پوست پیشانی کشیده می شود و با برش پوست استفاده پوست در جای خود پیچ می گردد که از این طریق افتادگی ابروها نیز رفع می گردد و ابرو حالت زیبا و خوش فرمی پیدا خواهد کرد و با ایجاد فاصله مناسب بین ابرو و چشم، چشم ها بزرگتر و زیباتر نشان داده می شوند، در این روش به دلیل برداشت پوست اضافه بالا کشیدن ابروها ماندگاری بیشتری نسبت به روش های موقت خواهد داشت.

لیفت ابرو با نخ

در لیفت خط ابرو با نخ با هدف رفع افتادگی ابرو نخ های جذبی از طریق ایجاد برش های ریز در خط رویش موهای پیشانی زیر پوست پیشانی قرار داده می شوند و این نخ ها که به حالت خاردار می باشند در پوست نفوذ خواهند کرد و با کشیده شدن نخ ها پوست پیشانی نیز کشیده و صاف می گردد و از این طریق ابروها نیز بالا کشیده می شوند بعد از اتمام لیفت نخ ها در پوست قلاب و ثابت می شوند و پس از گذشت چند هفته توسط پوست جذب خواهند شد.

لیفت ابرو با لیزر

در روش کشیدن ابرو با لیزر ، لیزر طرحی شبکه ای از پالس های کوچک نوری را روی پوست پیشانی  ایجاد می کند و در هر پالس انرژی زیادی به پوست رسانده خواهد شد تا زمانی که انرژی به لایه میانی پوست نفوذ کند و این تجمع انرژی در زیر پوست باعث تحریک پوست پیشانی به کلاژن سازی می گردد و به دلیل افزایش کلاژن در پوست که خاصیت خود ترمیمی دارد پوست پیشانی بالا کشیده می شود و چروک آن از بین می رود و صاف و یکدست می گردد که در نتیجه ابروها تی  همزمان با کشیده شدن پوست پیشانی بالا کشیده می شوند ، در لیزر درمانی جهت لیفت پیشانی و ابرو ها چون پرتو لیزر فرکشنال یا همان تقسیم بندی شده می باشد اگر به صورت صحیح به پوست تابیده شود باید افزایش سرعت لیفت می گردد. 

 در مقایسه سه روش آندوسکوپی یا همان جراحی پیشانی جهت بالا بردن ابرو و لیفت با نخ و لیزر درمانی این نتیجه بدست خواهد آمد که لیفت با جراحی ماندگاری بیشتری نسبت به دو روش لیفت با نخ و لیزر درمانی خواهد داشت اما به هر حال به دلیل ادامه روند پیری در پوشت و کاهش کلاژن سازی در پوست،  پوست  پیشانی بعد از گذشت چند سال از درمان دوباره دچار چین و چروک خواهد شد که به دنبال آن افتادگی ابرو نیز دوباره رخ خواهد داد و هرگز نمی توان از روی دادن این امر اجتناب نمود.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها