تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

جراحی زیبایی صورت

  جراحی های زیبایی صورت شایع ترین نوع از انواع جراحی های زیبایی هستند. داشتن چهره ای زیبا و رفع نقایص احتمالی صورت به هیچ سن و جنسیتی محدود نمی شود. اگرچه تصور می شود که بیشتر مراجعین به کلینیک های زیبایی خانم ها هستند اما واقعیت این است که تمایل مردان برای انجام جراحی زیبایی صورت در سال های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است.

از آن جا که صورت یکی از مهم ترین اعضای بدن است و بروز هرگونه مشکلی در آن ممکن است غیرقابل برگشت و جبران ناپذیر باشد انتخاب جراح و کلینیکیکه جراحی در آن انجام می شود بسیار حائز اهمیت است. تیم تخصصی کلینیک زیبایی ایران نوین با داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه ی جراحی های زیبایی صورت، بهترین نتیجه ی ممکن را به شما ارائه می کند.

انواع جراحی زیبایی صورت

انواع جراحی های زیبایی صورت شامل جراحی زیبایی بینی (rhinoplasty)، جراحی زیبایی لیفت صورت، جراحی زیبایی گونه،جراحی زیبایی چانه، جراحی زیبایی افتادگی پلک (blepharoplasty)، جراحی زیبایی بالا بردن ابرو، جراحی زیبایی برداشتن خالو … در کلینیک تخصصی زیبایی ایران نوین انجام می شود. اکثر جراحی های زیبایی صورت به صورت سرپایی انجام می شوند و دوره ی نقاهت آنان حدود یک ماه است. فرد پس از یک تا دو هفته می تواند به فعالیت های روزمره ی خود برگردد.

بسته به نوع جراحی زیبایی، سن متقاضیان می تواند متفاوت باشد. مثلا عمل لیفت صورت معمولا برای افراد بالای ۴۰ سال انجام می شود، در حالی که متوسط سن افرادی که برای جراحی بینی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند بین ۱۷ تا ۲۵ سال است. اما آنچه که مهم است توجه به این نکته است که هیچ سنی برای رسیدن به چهره ای زیبا و ایده آل دیر نیست.

02.03.21-Final-icons

جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش با هدف تغییر اندازه، تغییر شکل و فرم گوش انجام می گیرد. جراحی زیبایی گوش بسیار ساده است و اغلب در یک روز انجام می گیرد و نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد.

جراحی پف پلک

جراحی حذف پف پلک چشم کمک می نماید تا جوانی به صورت افراد بازگردد. جراحی حذف پف پلک پوست و بافت چربی بیش از حد اطراف چشم را از بین می برد. همچنین برای حذف چربی و پوست اضافه اطراف چشم می توان از روش های لیفت صورت استفاده نمود.

جراحی زیبایی گونه

جراحی زیبایی گونه بهترین روشی است که فرد بدون تغییر سایز بدن و با اثر طولانی‌تر می‌تواند گونه‌هایی برجسته و زیبا داشته باشد. گونه گذاری با روش هایی مثل تزریق چربی و ژل، پروتز گونه، لیفت گونه و جراحی استخوان گونه انجام می شود

جراحی رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی

اندازه و فرم بینی تاثیر تاثیر زیادی در چهره دارد. کاهش یا افزایش اندازه بینی، تغییر شکل بینی و رفع بد فرمی آن با عمل جراحی بینی امکان پذیر می گردد. رینوپلاستی (Rhinoplasty) روشی است که بسیاری از عیوب بینی را اصلاح می کند. امروزه رینوپلاستی سنتی کمابیش جای خود را به رینوپلاستی تقویتی داده است. در رینوپلاستی تقویتی هدف صرفا کوچک کردن بینی نیست، بلکه ممکن است قسمت‌هایی از بینی تقویت شده تا در عین حفظ عملکرد صحیح بینی، نتیجه نهایی زیباتر باشد.

جراحی زیبایی برداشتن خال

برداشت خال به دو روش لیزر و جراحی انجام می شود که روش جراحی شامل سه حالت، خارج سازی کامل تراشه ای، بیوپسی پانچ و جراحی برشی است. احتمال برگشت خال در روش جراحی بسیار کم و نادر است. همچنین خال هایی که احتمال بدخیمی آن ها وجود دارد حتما باید توسط جراحی خارج شوند و برای بررسی به آزمایشگاه فرستاده شوند. زیرا لیزر خال را تخریب می کند و امکان آزمایش و بررسی آن وجود ندارد.

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک(Blepharoplasty)، یک روش متداول جراحی زیبایی صورت برای خارج کردن چربی های اضافی و کشیدکی پوست پلک است. جراحی زیبایی پلک معمولا در سه حالت انجام می شود: پلک بالا، پلک پایین(transconjunctival blepharoplasty) و جراحی از طریق ملتحمه (Transconjunctival Blepharoplasty). اگر افتادگی پلک خیلی زیاد و تا نزدیکی مردمک چشم باشد، برای بهبودی کامل علاوه بر بلفاروپلاستی جراحی دیگری به نام توسیس (Ptosis) نیز لازم است.

جراحی بالا کشیدن ابرو

عمل جراحی بالا کشیدن ابرو اغلب در افرادی که مایل به جوانسازی چهره، به ویژه در منطقه اطراف چشم هستند، انجام می شود. با افزایش سن پوست صورت شروع به از دست دادن کشش می نماید و چین و چروک در اطراف چشم، دهان و فک نمایان می گردد. جراحی بالا کشیدن ابرو می تواند با رفع افتادگی ابرو، چین و چروک پلک را نیز کاهش دهد و به سفت شدن پوست آن کمک نماید. جراحی زیبایی بالا کشیدن ابرو معمولا برای افراد میانسال و بالاتر که به دلیل افزایش سن دچار افتادگی ابرو شده اند توصیه می شود. در بسیاری از موارد این جراحی به طور همزمان با جراحی پلک انجام می شود تا اثربخشی آن در چشم ملموس تر باشد. انواع روش‌های بالا کشیدن ابرو عبارتند از تزریق بوتاکس، استفاده از لیزر، هایفوتراپی، لیفت با نخ و لیفت با جراحی.

جراحی زیبایی فرم چانه

چهره اولین چیزی است در برخورد با افراد دیده می شود و از این رو اعتماد بنفس افراد به آسانی در صورت عدم رضایت از یک ویژگی خاص در چهره از بین می رود. عمل جراحی زیبایی چانه راه حلی مناسب برای افرادی است که از ظاهر چانه خود احساس رضایت ندارند. این نوع جراحی برای پر کردن چانه و یا تغییر شکل کلی آن با هدف ایجاد تناسب با سایر اجزای صورت انجام می گیرد. جراحی زیبایی چانه در دو مورد کوچک یا بزرگ کردن چانه انجام می شود. علاوه بر جنبه ی زیبایی ، فرم نامطلوب چانه‌ فرایند جویدن را با مشکل مواجه می‌کند و ممکن است مشکلات گوارشی به همراه داشته باشد. به صورت ایده‌آل در حالت نیم‌رخ، خط عمودی‌ای که از لب پایین کشیده می‌شود باید به چانه برسد.

جراحی زیبایی گردن

برای بسیاری از افراد نشانه های ناشی از افزایش سن و پیری غیر قابل تحمل هستند مخصوصا برای کسانی که در قلب خود احساس جوانی می کنند. بسیاری از روش های جراحی زیبایی و درمان های غیر جراحی برای کاهش و یا معکوس نمودن این علائم وجود دارد. جراحی زیبایی گردن یکی از محبوب ترین جراحی ها برای کاهش علائم ناشی از افزایش سن می باشد. جراحی لیفت گردن یک روش جراحی است که با استفاده از آن افتادگی و چین و چروک گردن برطرف می گردد. این روش همچنین می تواند برای حذف پوست اضافه پس از کاهش قابل توجه وزن یا کاهش الاسیتیسیته پوست به علت ژنتیک؛ آسیب خورشید و یا… استفاده شود.