تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین جایگزین بوتاکس برای رفع چین و چروک

آیا بوتاکس جایگزینی دارد؟

همانطور که میدانید امروزه بوتاکس یکی از راه هایی است که افراد از آن برای رسیدن به زیبایی و پوستی جوان و شاداب استفاده می کنند. مسئله ای که در این میان برقرار است و همواره یکی از سوالاتی است که افراد مطرح می کنند این است که جایگزین بوتاکس چیست؟ آیا روش دیگری وجود دار که بتوان با کمک آن به همان نتیجه بوتاکس دست پیدا کرد؟ در این رابطه باید بگوییم تاکنون هیچ روشی کارآیی بوتاکس را ندارد. در واقع بوتاکس عضلات را فلج می کند و بدون تاثیرگذاری بر روی پوست افراد را به نتیجه دلخواه میرساند. تاکنون هیچ روشی نتوانسته همانند آن عمل کند و افراد را به نتیجه برساند. 

گونه گذاری با گیاهان دارویی

تاکنون به این مسئله فکر کرده اید با استفاده از گیاهان داروئی به عنوان جایگزین بوتاکس استفاده کنید؟ در واقع پاسخ دادن به این سوال بسیار آسان است در واقع روش های دیگر هیچ کدام توانایی فلج کردن عضلات بدون اینکه تاثیری بر روی پوست از خود باقی نگذارند را ندارد. از همین رو اگر میخواهید به عنوان جایگزینی برای بوتاکس باشید باید بدانید که در حال حاضر همچین روشی توسط دانشمندان اختراع نشده است و همواره باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه و پوستی صاف و شفاف به سراغ بوتاکس بروید. 

تزریق چربی ، جایگزین بوتاکس

همانطور که میدانید بوتاکس نوعی سم است که استفاده کم از آن میتواند کمترین عارضه را برای بیمار به همراه داشته باشد و در عوض در جهت مثبت و زیبایی بیشتر از ان استفاده شود. نکته ای که وجود دارد این است که افراد همواره در نظر دارند تا روشی را جایگزین بوتاکس کنند از همین رو به تزریق چربی روی می آورند در این راستا باید بگوییم که تزریق چربی هیچگاه نمیتواند همچون بوتاکس عمل کند زیرا توانایی فلج کردن عضلات را ندارد. از همین رو افرادی که به سراغ تزریق چربی می روند شاید بتوانند پوستی شاداب داشته باشند اما هیچگاه نمیتوانند انتظار نتایجی همچون بوتاکس را داشته باشند.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها