تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

درمان چاقی با رژیم درمانی یا جراحی لاغری

درمان چاقی با رژیم درمانی یا جراحی لاغری

اضافه وزن و چاقی از جمله بیماری های دنیای مدرن هستند. داشتن اضافه وزن علاوه بر اینکه از نظر ظاهری مورد پسند بسیاری از افراد نیست، می تواند خطرات جدی برای سلامتی انسان داشته باشد. مواردی از قبیل کم تحرکی، پرخوری، زمینه ی خانوادگی چاقی، پر خوابی یا کم خوابی و همچنین ابتلا به برخی بیماری ها عواملی هستند که می توانند موجب ذخیره ی چربی اضافه در بدن و چاقی شوند. اصلاح عادات غذایی، رژیم درمانی و همچنین افزایش فعالیت های روزانه از طریق ورزش کردن بهترین راهکار کاهش وزن و رسیدن به وزرت ایده آل است. این روش های طبیعی اثر زیادی در کاهش وزن دارند اما برخی افراد که دچار چاقی مفرط هستند معمولا انجام چنین کارهایی یا برایشان سخت است  یا اینکه تاثیر چندانی در کاهش وزنشان ندارد. برای این گونه افراد راهکارهای دیگری  از جمله جراحی لاغری وجود دارد.

 نقش رژیم درمانی در تغذیه و تناسب اندام

یکی از موثر ترین روش های کاهش وزن، کاهش میزان کالری دریافتی بدن است. زمانی که میزان کالری دریافتی بدن کاهش یابد، بدن برای اینکه بتواند انرژی مورد نیاز سوخت و ساز سلول های خود را تامین کند به سراغ چربی های ذخیره شده ی خود می رود و آن ها را مصرف می کند. به این ترتیب با کاهش حجم چربی های ذخیره شدن، وزن و سایز افراد نیز کاهش می یابد. رژیم درمانی فقط مختص افراد دارای اضافه وزن یا چاقی نیست، هر فردی که تمایل به داشتن اندامی ایده آل دارد و کسانی که می خواهد اندام متناسب خود را حفظ کنند، بایستی از رژیم تغذیه ای مناسب با میزان کالری کنترل شده ای پیروی نماید.

بهترین زمان برای اقدام به جراحی لاغری

جراحی لاغری نیز یکی از روش های کاهش وزن است که با تکنیک های مختلفی انجام می شد. انجام این گونه جراحی ها فقط برای کسانی که دچار چاقی درجه 3 یا به عبارتی بی ام آی بیش از 40 هستند، قابل انجام است. جراحی های لاغری  با کاهش حجم معده  از اشتها و میل افراد چاق به خوردن غذا می کاهند و از این طریق به کم شدن میزان کالری دریافتی روزانه کمک می کنند. کسانی که می خواهد از طریق جراحی لاغری از شر اضافه وزن شدید خود راحت شوند بایتسی بدانند که حتی برای انجام این جراحی چه قبل و چه بعد از آن بایستی تا حد امکان از رژیم غذایی کم کالری پیروی کنند و میزان تحریک و ورزش روزانه  خود را افزایش دهند.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها