تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

حذف چربی اضافه بدن با لیزر لیپواسکالپچر

حذف چربی اضافه بدن با لیزر لیپواسکالپچر

چربی های موضعی اضافه مشکلی است که افراد زیادی درگیر آن هستند. برخی از این چربی ها بسیار مقاوم هستند و با ورزش کردن یا رژیم گرفتن از بین نمی روند. پیکر تراشی روشی مناسب برای برداشتن این چرب های اضافه و رسیدن به اندم ایده ال است.  متدهای پیکر تراشی برای از بین بردن چربی های موضعی نواحی مختلف بدن از شکم، پهلو، ران، باسن گرفته تا چانه و غبغب کارایی دارند. امروزه برای پیکر تراشی متدهای گوناگونی ابداع شده و به کار می رود که یکی از نوین ترین، دقیق ترین و کم عارضه ترین متدهای آن لیپولیز لیزری یا  به عبارتی لیپولیز با  لیزر لیپواسکالپچر است. در این متد برای تخریب و ذوب کردن بافت های چربی از لیزر استفاده می شود.

مزایای لیزر لیپواسکالپچر

با کمک متد لیپولیز لیزری یا لیپواسکالپچر نتایج بهتری از عمل رفع چربی های موضعی به دست می آید ونسبت به سایر روش ها عوارض کمتری دارد. مزایای این متد لاغری عبارتند از:

  • بیمار درد کمتری احساس می کند.
  • خونریزی، تورم و کبودی در این متد نسبت به سایر متدها کمتر خواهد بود.
  • دوران نقاهت پس از عمل کوتاه تر است.
  • پروسه انجام عمل با سرعت بیشتری انجام می شود.
  • از افتادگی پوست جلوگیری می کند و حتی در سفت تر شدن پوست هم موثر است.
  • برای ورود کانولای دستگاه سوراخ های کوچکتری ایجاد می شود.
  • ترشحات و خونابه های بعد از عمل سریع تر قطع می شود.
  • سطح پوست پس از انجام این عمل پستی و بلندی های کمتری دارد و سلولیت ها کمتر هستند.

کشیدن چربی اضافه بدن

لیپوساکشن یکی از معروفترین روش های کشیدن چربی بدن است و روش های نوین تر و امروزی تری مانند لیپولیز اولتراسوند ، لیپولیز با لیزر لیپواسکالپچر، کرایلیپولیز و … هم رواج نسبتا زیادی دارند. این گونه روش ها راهکاری برای کاهش وزن نیستند بلکه فقط چربی های موضعی بدن را از بین می برند. بیرون کشیدن چربی های اضافه موضعی باعث کاهش تعداد سلول های چربی ناحیه مورد نظر می شود و از آن جایی که افزایش تعداد سلول های چربی موضعی در بزرگسالی تقریبا غیر ممکن است، تا حد زیادی استعداد ذخیره ی چربی و چاقی موضعی در ناحیه مورد نظر کاهش پیدا می کند. البته در صورتعدم پیروی از رژیم غذایی مناسب و عدم تحرک احتمال چاق شدن دوباره وجود دارد چرا که  هم امکان افزایش حجم سلول های چربی باقیمانده و هم ذخیر شدن چربی ها در سایر نواحی بدن هنوز وجود دارد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها