تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای لاغری با دستگاه شاک ویو

بعضی از بافت های چربی موجود در بدن مقاومت بالایی دارند و  با انجام کارهایی مانند ورزش کردن یا رژیم گرفتن از بین نمی روند. انجام انواع روش های پیکر تراشی راه حلی است که برای برطرف کردن  چربی های موضعی مقاوم بدن توصیه می شود. دستگاه شاک ویو از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای درمان چاقی موضعی است که سلولیت های پوستی نواحی باسن، شکم و ران ها را نیز برطرف می کند. این دستگاه ساخت کشور سوئیس بوده و استاندارد های لازمه را دریافت نموده است. مکانیسم کار دستگاه این گونه است که امواج صوتی پرانرژی مشخصی تولید می کند که با وارد شدن این امواج به بدن، تغییرات بافتی کنترل شده ای همچون گسستن سلولیت ها و بافت های چربی موضعی ایجاد می شود.

مزایای دستگاه شاک ویو

دستگاه شاک ویو دستگاهی است که توانسته تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا را به دست آورده است و امروزه از آن در در درمان مشکلاتی نظیر سلولیت های پایین تنه یعنی باسن و پاها، جوانسازی پوست، ترمیم اسکارها، اصلاح بدشکلی های پوستی و اصلاح بدفرمی های بعد از لیپوساکشن موثر استفاده می شود.  این دستگاه امکان برداشتن و برطرف کردن ایمن چربی های موضعی زائد بدن را فراهم می کند و به استحکام و صافی پوست کمک می کند. این روش لاغری عوارض خاصی ایجاد نمی کند و فقط فرد حین انجام درمان دچار درد خفیف و قرمزی پوست می شود که پس از اتمام درمان، این عارضه ها نیز بهبود می یابند. بر اساس تحقیقات انجام شده تلفیق  شاکویوتراپی با کرایولیپولیز به پروسه ای از بین رفتن چربی های زائد بدن سرعت می بخشد.

بهترین کاندید لاغری موضعی با شاک ویو

کسانی که از داشتن چربی های موضعی مقاوم یا سلولیت های پوستی در نواحی پایین تنه و شکم خود رنج می برند می توانند شاکویوتراپی را به عنوان روش درمانی موثری در نظر داشته باشند. با وجود اینکه این دستگاه جز دستگاه های ایمن لاغری محسوب می شود اما استفاده از آن برای نواحی بالاتنه یعنی سر، گردن و قفسه ی سینه ممنوع است . برخی افراد هم به دلیل شرایط خاصی که دارند انجام شاکویوتراپی برای آن ها توصیه نمی شود.  این افراد عبارتند از: خانم های باردار و شیرده، کسانی که بیماری های فعال پوستی دارند، کسانی که دچار اختلالات و بیماری های سیستم عصبی هستند، افراد دارای اختلالات متابولیکی از قبیل دیابت ، ترومبوز ورید عمقی و …  . برای اینکه مطمئن شوید کاندید مناسبی برای شاکویوتراپی هستید، بهتر است با پزشک متخصص و متبحر در زمینه ی لاغری و پیکر تراشی مشورت کنید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها