تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر کل بدن چند جلسه طول می کشد؟

هزینه لیزر کل بدن

همانطور که میدانید امروزه لیزر توانسته جایگاه بسیار خوبی در زندگی انسان ها پیدا کند و تقریبا میتوان گفت که برای اکثر کارها و درمان اکثر مشکلات میتوان از این روش استفاده کرد. اما لیزر کل بدن یکی از شایع ترین دلایلی است که افراد از آن استفاده می کنند. نکات زیادی در رابطه با لیزر موهای زائد بدن وجود دارد از جمله اینکه هزینه های مربوط به آن چقدر می باشد. در این رابطه باید بگوییم که شما باید در رابطه با دستگاهی که برای انجام این کار استفاده می شود و همچنین توانایی و آگاهی پزشک نسبت به پوست خود اطلاعات کافی بدست آورید و بدانید که این موارد در تعیین هزینه ها تاثیر بسیار زیادی دارند همچنین نباید از نقش موقعیت جغرافیایی کلینیک در این هزینه ها غافل شوید. 

تعداد جلسات لیزر کل بدن

پس از اینکه در رابطه با هزینه های مربوط به لیزر کل بدن آگاهی پیدا کردید و با توجه به اینکه این هزینه ها به صورت جلسه ای دریافت می شود باید بدانید که تعداد جلساتی که برای انجام لیزر در نظر میگیرید چقدر است. در این راستا باید بگوییم که با توجه به دستگاهی که برای لیزر بدن استفاده می شود این تعداد جلسات متفاوت می باشد. در واقع هر چقدر دستگاه مورد استفاده کیفیت بهتری داشته باشد شما در جلسات کمتری از شر موهای زائد خلاص می شوید و میتوانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. اما اغلب توصیه می شود که 6 جلسه را به صورت کاملا مداوم طی کنید و سپس با دیدن نتیجه تصمیم به ادامه و یا متوقف کردن آن بگیرید. 

مزایای لیزر موهای زائد کل بدن

همانطور که میدانید رویش موهای زائد یکی از معضلاتی است که افراد به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند و با بروز و معرفی لیزر به دنیا تقریبا میتوان گفت که این مشکل برطرف شده است. در این قسمت از مقاله در نظر داریم تا بخشی از مزایای لیزر کل بدن را برای شما شرح دهیم تا با آگاهی بیشتری به سراغ انجام آن بروید:

  • به سرعت از شر تمامی موهای زائد بدن خود خلاص می شوید.
  • هیچگونه آسیبی را به پوست و سایر نقاط بدن شما نمیرساند.
  • هیچگونه زخم و یا آکنه و حتی تغییر رنگدانه ای در پوست ایجاد نمی شود.
  • حتی میتوان از آن برای ترمیم برخی از قسمت های آسیب دیده پوست استفاده کرد.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها