تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

همه چیز درباره لیزر مو در ورزشکاران

امروزه که امکانات رفع موهای زائد پیشرفت نموده و رایج تر گردیده اند، ورزشکاران نیز برای خلاص شدن از شر موهای زائدشان به این گونه روش ها روی آورده و به این ترتیب لیزر مو در ورزشکاران همه گیر شده است. ورزشکارانی که برای رفع موهای زائد خود اقدم می کنند دلایل منطقی برای این کار دارند. به عنوان مثال دلیل اصلی اینکه دوچرخه سواران پاهای خود را لیزر می کنند این است که زمانی که با پای مودار دچار تصادف و زمین خوردن می شوند،  احتمال زخم ها و پارگی های بزرگتر بیشتر است و ضد عفونی نمودن و پانسمان پای مودر سخت تر است. دلیل دیگری که دوچرخه سواران را تشویق به لیزر موهای زائدشان می کند تنگ بودن لباس د,چرخه سواری است. علاه بر دوچرخه سواران، ورزشکاران رشته های ورزشی دیگری از قبیل شنا، دو میدانی، تناسب اندام، کشتی و … نیز نیاز به لیزر مو دارند. 

رفع موهای زائد در بدن ورزشکاران

ورزشکارن از طریق روش های مختلفی اقدام به اصلاح یا رفع موهای زائد بدنشان می کنند. اصلاح با تیغ، وکس و لیزر از جمله رایج ترین و کاربردی ترین روش ها به شمار می آیند که هر کدام به نوبه ی خود مزایا و معایبی دارد. اصلاح با تیغ روشی ارزان قیمت و ساده است اما  نتایج کوتاه مدتی دارد و اصلاح روزانه و مکرر برخی قسمت های بدون برای فرد مشکل است. وکس کردن نتایج پایداری تری دارد ولی انجام آن با درد زیادی همراه بوده، احتمال ایجاد التهابات پوستی بالا است و تکرار ماهیانه ی این کار رنج آور است.  لیزر مو در ورزشکاران روش ماندگار تری  نسبت به روش های قبلی محسوب می شود و از این رو طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته اثر بخشی این روش بسته به رنگ پوست و موی افراد می تواند متفاوت باشد. 

روش های لیزر مو در ورزشکاران

روش هایی که برای لیزر موهای  زائد ورزشکاران استفاده می شود همان روش هایی هستند که برای لیزر موی بدن افراد عادی مورد استفاده قرار می گیرند. برای انجام لیزر ابتدا پزشک متخصص تنظیمات دستگاه از قبیل طول موج و انرژی نور لیزر را بر اساس جنس و رنگ مو و پوست فرد تنظیم می کند، سپس نور لیزر را به طرف موهای زائد تابانده تا توسط ملانین های آن ها جذب شود. جذب نور لیزر توسط ملانین موهای زائد موجب تخریب آن ها می شود. کسانی که موهای تیره تر و پوست روشن تری دارند، نتیجه ی بهتری از این روش می گیرند. به طور معمول برای رفع موهای زائد نیاز است که وزشکاران حداقل 4 الی7  جلسه لیزر را با فواصل 4 الی 6 هفته ای  داشته باشند.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها