تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لاغری موضعی با کربوکسی تراپی چربی شکم

بهترین روشهای لاغری موضعی

همانطور که میدانید امروزه داشتن اندامی زیبا و متناسب به یکی از دغدغه های خانم ها و حتی آقایان تبدیل شده است و هرکدام از آنها به روش های مختلف در تلاش برای رسیدن به هدف مورد نظر خود هستند. در این رابطه باید بگوییم که روش های بسیار زیادی وجود دارد اما تاکنون در رابطه با کربوکسی تراپی چربی شکم نکاتی را شنیده اید؟ در این رابطه باید بگوییم که پزشکان آن را بی خطرترین روش لاغری می دانند زیرا در آن تنها با تزریق گاز co2 سعی افزایش گردش خون بدن دارند تا فعالیت های بدن سرعت بیشتری برای فعالیت به خود بگیرند و افراد را به نتیجه دلخواه برسانند.

مزایای کربوکسی تراپی برای لاغری

وقتی افراد تصمیم میگیرند که از روش کربوکسی تراپی چربی شکم برای رسیدن به نتیجه دلخواه و اندامی ایده آل استفاده کنند باید در رابطه با آن نسبت به تمامی نکاتی که وجود دارد اگاهی های لازم را بدست آورند. در واقع تا زمانی که نسبت به مزایای روشی آگاهی نداشته باشید مسلما انجام دادن آن غیرممکن است. اگر بخواهیم به مزایای کربوکسی تراپی اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • سلولیت های بدن را بهبود می دهد.
  • چربی های بدن را با توجه به شکل های ناحیه ای مورد هدف خود قرار می دهد.
  • به هیچگونه عمل جراحی و بیهوشی نیاز ندارد.
  • بر روی تمامی پوست ها نتایج قابل قبولی را ارائه داده است.

هزینه کربوکسی تراپی چربی شکم

پس از اینکه نسبت به مزایا و چگونگی انجام کربوکسی تراپی شکم آگاهی کاملی پیدا کردید مهم ترین نکته ای که در این رابطه وجود دارد و باعث می شود که افراد به سمت انجام آن کشیده شوند هزینه های مربوط به آن می باشد. در واقع تا زمانی که هزینه های آن با بودجه هماهنگی نداشته باشد انجام آن غیرممکن است. در این رابطه باید بگوییم که هزینه ها معمولا به عوامل مختلفی از جمله هزینه های مربوط به پزشک، هزینه های کلینیک، پرسنل، تجهیزات و.. بستگی دارد. دقت داشته باشید پزشک مربوطه شما هر چقدر در انجام این عمل توانایی، مهارت و تجربه و دانش بیشتری داشته باشد مطمئنا هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها