تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا دوباره پس از لیپوماتیک چاق می شویم؟

آیا دوباره بعد از لیپوماتیک چاق می شویم؟

لیپوماتیک روشی برای رفع چاقی موضعی بدن است. در این روش جراحت های کوچکی در سطح پوست ناحیه ی مورد نظر ایجاد می شود و کانولای دستگاه لیپوماتیک از این نقطه وارد بدن می شود و با ارتعاشات خود بافت های چربی را از هم گسسته  و با مکش به خارج از بدن هدایت می کند. پس از انجام لیپوماتیک دوران نقاهت کوتاه مدتی وجود دارد که پس از گذشت آن امکان از سرگیری فعالیت های روزانه وجود دارد. سوالی که بسیاری از متقاضیان این روش دارند این است که میزان ماندگاری لاغری با لیپوماتیک چقدر است و آیا این امکان وجود دارد که پس از لیپوماتیک دوباره چاق شویم؟

مراقبت های پس از لیپوماتیک

لیپوماتیک نیز مانند اعمال پیکرتراشی نیاز به مراقبت هایی دارد که این مراقبت ها را پزشک بنا به وضعیت بیمار خود به او توصیه می کند. بیمار در چند ساعت اولیه پس از انجام لیپوماتیک نیاز به استراحت مطلق دارد اما پس از این چند ساعت می تواند پیاده روی کوتاهی داشته باشد. به طور کلی حدود 3 الی 7 روز پس از لیپوماتیک فرد بایستی استراحت کند. نوشیدن آب و سایر نوشیدنی ها برای جبران کم آبی بدن ضروری است. یکی دیگر از مواردی که بعد از انجام لیپوماتیک به بسیاری از بیماران توصیه می شود، پوشیدن گن های مخصوص تخلیه ی چربی است تا  ترشحات چربی به طور کامل از بدن خارج شوند. از زخم های نواحی ورود کانولا به بدن نیز بایستی طبق توصیه ی پزشک مراقبت کرده و از رفتن به استخر، دریا، و … برای یک هفته خودداری نمود.

امکان بازگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

یکی از رایج ترین سوالات درباره انجام لیپوماتیک و روش های مشابه در مورد برگشت پذیری چاقی است. لازم است بدانید که تعداد سلول های چربی بدن هر فرد بزرگسال، ثابت هستند و با انجام پیکر تراشی  در یک ناحیه ی خاص، تعداد سلول های چربی ناحیه مورد نظر برای همیشه کاهش می یابد و بنابراین استعداد چاقی اش کمتر می شود؛ اما این مسئله به این معنی نیست که فرد دیگر چاق نمی شود. چنانچه فرد بعد از لیپوماتیک پرخوری و کم تحرکی را ترک نکند همین سلول های باقی مانده هم با ذخیره چربی بیشتر حجم بیشتری پیدا  می کنند. به علاوه این بار ممکن است چاقی موضعی در جای دیگری از بدن ایجاد شود. به عنوان مثال فردی با لیپوماتیک شکم و پهلوهای خود را لاغر می نماید اما با اصلاح نکردن سبک زندگی خود از ناحیه ی باسن و ران و … چاق می شود.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها