تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

چند راه برای محو ترک سینه در بارداری

علل ایجاد استریای سینه در بارداری

مسلما به این مسئله آگاه هستید که هنگامی که پوست تحت کشش قرار میگیرد کلاژن های آن در ناحیه درم دچار آسیب دیدگی می شود و به صورت خطوط قابل مشاهده در سطح پوست ظاهر می شود. این مسئله به خصوص در خانم ها به وفور به دلایل مختلفی از جمله بارداری، بلوغ، چاقی و لاغری بیش از حد و… به وجود می آید. اما شایع ترین آنها ترک سینه در بارداری می باشد که به دلیل جمع شدن حجم زیادی از شیر در داخل سینه، بیش از اندازه بزرگ می شود و در نتیجه این مسئله بروز پیدا می کند. خوشبختانه در دنیایی زندگی می کنیم که راه های زیادی برای درمان پیش روی افراد قرار دارد که میتوانند یکی از آنها را انتخاب نمایند.

 لیزر ترک سینه

درمان ترک پوستی سینه در بارداری

همانطور که گفته شد راه های زیادی برای درمان ترک سینه در بارداری وجود دارد که شما با توجه به مسائل مختلف میتوان آن را برطرف کرد. اما باید دقت داشته باشید که قبل از انتخاب روش مناسب باید به سراغ پزشکی متخصص و با تجربه بروید و نسبت به روش های موجود و همچنین شرایط آنها اطلاعات لازم را بدست آورید. استفاده از لیزر یکی از شایع ترین روش هایی است که میتوان برای استریا روی سینه استفاده کرد و به نتیجه دلخواه رسید. البته در میان استفاده از روش های خانگی مانند استفاده از انواع روغن های گیاهی و یا ماسک های خانگی میتواند نتیجه بخش باشد.

 حذف ترک سینه در بارداری

راه هایی برای کاهش ترک سینه در بارداری

همانطور که میدانید همواره پزشکان توصیه می کنند که پیشگیری بهتر از درمان است و این مسئله در رابطه با ترک سینه در بارداری نیز صدق می کند. در این قسمت در نظر داریم تا برخی از راهکارهای موجود برای جلوگیری از بروز این مسئله را به شما معرفی کنیم:

  • از افزایش وزن بیش از حد و خیلی سریع جلوگیری کنید.
  • از کرم های مرطوب کننده پوست برای ایجاد خنکی و تسکین استفاده کنید.
  • از ماساژ دادن جداره شکم و سینه در حین مالیدن کرم های چرب خودداری کنید.

فعالیت های بدنی و استفاده از ورزش های مخصوص سبب تسریع گردش خون در بدن می شود.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها