تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

قیمت درمان شلی و افتادگی ماهیچه بازو با براکیوپلاستی

افرادی بسیاری از فرم و حالت و بزرگی بازوهای خود ناراضی می باشند و احساس می کنند بین اندام  و بازوهای آنها تناسب وجود ندارد که این مسئله بیشتر در زنان شایع می باشد و آنها از بزرگی بازوهای خود احساس بدی دارند و در انتخاب لباس مورد علاقه خود با مشکل مواجه می باشد که این مشکل به روشی به نام براکیوپلاستی قابل حل خواهد بود اما قیمت درمان شلی و افتادگی ماهیچه بازو با براکیوپلاستی چه میزان می باشد. یکی از مشکلات زیبایی بازوها افتادگی ماهیچه های این ناحیه از دست ها می باشد که ممکن است بر اثر کاهش وزن، ژنتیک و بیماری ایجاد شده باشد که در این حالت ماهیچه ها و پوست بازوها آویزان و شل می باشند و استحکام لازم را نخواهند داشت که این امر باعث ایجاد خدشه در زیبایی دست خواهد شد و افرادی که از این وضعیت خود ناراضی هستند به دنبال روش زیباسازی این ناحیه از دست خود خواهند بود که براکیوپلاستی بازوها  تا حدود زیادی مشکل آنها را رفع خواهد کرد. 

 براکیوپلاستی که عمل زیبایی بازوها می باشد با هدف خارج کردن توده چربی و پوست اضافه و آویزان و شل شده بازوها ، به منظور لاغر شدن و کاهش سایز  بازوها و صاف شدن آنها انجام می گیرد، در این روش خارج کردن چربی های اضافه بازوها از طریق لیپوساکشن انجام می گیرد و در این عمل که از سمت آرنج و زیر بغل انجام می گیرد مقدار قابل توجهی از چربی و پوست اضافه بازوها حذف و برش داده می شود .

مراقبت های پس از جراحی افتادگی پوست بازو

در روش کشیدن بازوها یا همان براکیوپلاستی به دلیل استفاده از بی هوشی بیمار باید تا چند روز استراحت کامل داشته باشد و بازوها را بالاتر از بالا تنه قرار دهد و داروهای آنتی بیوتیک را جهت کاهش درد و کاهش خطر ابتلا به عفونت مصرف کند.

قیمت و هزینه براکیوپلاستی برای رفع افتادگی ماهیچه بازو

در تعیین قیمت روش براکیوپلاستی جهت رفع افتادگی پوست بازوها عواملی مانند میان چربی بازوها، میزان شل شدگی و افتادگی پوست، دستمزد متخصص، کادر درمانی و هزینه های بی هوشی تاثیر دارند و به همین دلیل با توجه به امر در هر بیماری قیمت براکیوپلاستی متفاوت می باشد و به فاکتورهای ذکر شده بستگی خواهد داشت. 

 افتادگی ماهیچه بازو که بیشتر به دلیل افزایش سن و کاهش و تغییرات وزن ایجاد می گردد در موارد شدید با پوشیدن لباس تنگ نیز قابل مشاهده می باشد و این موضوع مخصوصا در خانم ها اثرات روحی ناخوشایندی خواهد داشت و روش براکیوپلاستی روش مناسب و کم عوارض برای رفع این مشکل خواهد بود که  اگر توسط جراحی باتجربه انجام گیرد نتایج بسیار فوق العاده ای در کشیدن پوست بازو را برای بیمار ایجاد می نماید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها