تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض، هزینه و قیمت اولترازد ران

افرادی که به اضافه وزن و چاقی دچار می گردند به دلیل عدم اعتماد به نفس  پشتکار و اراده کافی برای گرفتن رژیم و ورزش را ندارند و به دلیل انباشته شدن چربی ها طی چندین سال طولانی چربی ها نیز در برابر رژیم و ورزش کردن از خود مقاومت نشان می دهند بنابراین این افراد برای ایجاد لاغری در اندام خود چاره ای جز استفاده از جراحی لاغری را نخواهند داشت، یکی از روش های لاغری جدید جراحی اولترازد می باشد که این جراحی قابلیت اجرا در تمام نواحی مختلف بدن را دارد اما عوارض، هزینه و قیمت اولترازد ران چه میزان می باشد. 

اولترازد ران

در روش جراحی اولترازد ران دستگاه اولتزاد برای متلاشی کردن سلول های چربی ران از امواج مافوق صوت استفاده میکند تا سلول های چربی بر اثر گرمای امواج دستگاه به حالت مایع تبدیل شوند که قسمت زیادی از این چربی ها از طریق روش ساکشن از بدن خارج می گردند و قسمتی نیز از راه ادرار توسط بدن دفع خواهند شد. استفاده از روش اولترازد برای کسانی که شاخص توده بدنی آن نرمال است و اضافه وزن آنها چندان زیاد نمی باشد روش مناسبی برای لاغری خواهد بود و افرادی که از این روش استفاده می نمایند باید با ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی سالم و مناسب به تناسب اندام متمایل باشند ، در روش اولترازد به دلیل تحریک فیبروبلاست های پوست توسط امواج دستگاه تولید کلاژن در پوست افزایش پیدا می کند و بعد از جراحی پوست نه تنها شل و افتاده نخواهد شد بلکه سفت و محکم خواهد بود و استحکام لازم را خواهد داشت.

عوارض اولترازد ران

استفاده از روش اولترازد برای رفع چربی بدن مانند هر جراحی که در بدن ایجاد می گردد با عوارضی مانند درد در برش های جراحی ، خطر عفونت، خونریزی، کبودی ، تورم و بی حسی پوست همراه خواهد بود که تجربیات و تخصص جراح و تنظیم صحیح امواج تا حدی از بروز این عوارض جلوگیری خواهد کرد یا عوارض را کم و کنترل خواهد کرد. 

هزینه و قیمت اولترازد ران

هزینه و قیمت اولترازد ران به حجم چربی های ران، دستمزد متخصص، تعرفه کلینیک بستگی دارد، از بین بردن چربی های اضافه ران گرچه در اغلب اوقات با یک جلسه درمان صورت می گیرد اما در زمانی که حجم چربی ها بسیار زیاد باشد به چند جلسه درمان نیاز خواهد بود که تعداد این جلسات در تعیین هزینه اولترازد ران تاثیر خواهد داشت.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها