تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

راه های کاهش ورم در جراحی بینی

وارض پس از عمل جراحی بینی

مسلما میدانید که عمل جراحی بینی یکی از شایع ترین جراحی هایی است که در کشور ما انجام می شود و حتی مشاهده می شود که به دلیل تخصص بالای پزشکان و همچنین هزینه کم نسبت به سایر کشورها بسیاری از افراد از سایر کشورها برای درمان به ایران سفر می کنند. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که این جراحی میتواند عوارضی را با خود به همراه داشته باشد؟ در این راستا باید بگوییم که ورم در جراحی بینی یک امر عادی می باشد و حتی برخی از بیماران با کبودی های بسیار شدیدی روبرو خواهند شد که پس از مدتی برطرف می شود. 

مقابله با ورم در جراحی بینی

همانطور که گفته شد ورم در جراحی بینی یکی از عادی ترین اتفاقاتی است که رخ می دهد و نمیتوان از آن دوری کرد. در این راستا باید بگوییم که این ورم به دلیل آسیب هایی که در حین جراحی به بافت ها وارد می شود به وجود می آید و نکته جالب این است که تورم ثانویه ای نیز وجود دارد که به دلیل تجمع ماده ایجاد می شود تنها چند ماه دوام داشته و سپس از بین می رود. بخش اعظمی از این تورم بعد از دوره بهبودی همچنان باقی می ماند و سپس همراه با تجمع مایع برطرف می شود. اغلب پزشکان توصیه می کنند که با کمپرس سرد و گرم از بروز این ورم ها جلوگیری کنید. اما در نهایت این ورم ها اتفاق می افتد و تنها میتوان مقدار آن را کاهش داد. 

روش هایی برای کاهش ورم بینی

اگر در نظر دارید که ورم در جراحی بینی را کاهش دهید همواره روش هایی وجود دارد که مقدار آن را کاهش دهید و یا حداقل به بهبود سریع تر آن کمک کنید. پزشکان اغلب می گویند که سرتان را بالا نگه دارید، این روش کمک می کند تا گردش خون در ناحیه صورت به شکل بهتری انجام شود و ورم های دور چشم به مقدار زیادی کاهش پیدا کند. همچنین حین حمام کردن از آب داغ استفاده نکنید زیرا آب داغ میتواند در تشدید تورم نقش بسیار زیادی داشته باشد و همچنین دوره بهبود را طولانی تر کند. عدم مصرف غذاهایی که در آن نمک استفاده شده میتواند کمک کند تا این ورم را کنترل کرده و این دوران را سپری کنید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جراحی زیبایی ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها