تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای دستگاه اکسیلیس در جوانسازی پوست

دستگاه اکسیلیس چیست

امروزه داشتن اندامی زیبا و پوستی زیباتر یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد به خصوص خانم ها می باشد و تقریبا با اطمینان میتوان گفت که برای رسیدن به این مهم به انجام هر روشی روی می آورند. اما باید بدانید که دستگاه اکسیلیس یکی از روش هایی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در جهت جوانسازی پوست ایفای نقش می کند. در واقع این روش یکی از بهترین گزینه هایی است که افراد میتوانند برای پیشگیری و همچنین درمان شلی و افتادگی پوست بدن به جای لیفت صورت استفاده کنند. در واقع این دستگاه با تحریک کلاژن های موجود، سعی در فعالسازی آنها داشته و دوباره پوستی شاداب را برای بیماران فراهم می آورد. 

جوانسازی پوست با اکسیلیس

اگر در نظر دارید که از دستگاه اکسیلیس برای رسیدن به پوستی زیبا و تاثیرگذار استفاده کنید باید بدانید که همواره نکات زیادی در رابطه با آن وجود دارد از جمله اینکه شما به راحتی میتوانید چربی های زیر پوستی که در ناحیه مورد نظر شما قرار دارند را کنترل کنید و پس از طی کردن جلساتی مشخص آنها را از بین ببرید. در واقع در طی این جلسات پزشک با امواج رادیویی دستگاه سعی در تجزیه کردن و شکستن چربی ها داشته تا به تدریج ان را از بدن خارج نماید. در واقع پزشکان بر این عقیده هستند که استفاده از این دستگاه روشی نوین در این صنعت بوده است زیرا با روشی غیرمعمول سعی در خارج کردن این چربی ها بدون آسیب رساندن به پوست بدن دارد. 

مزایای استفاده از دستگاه اکسیلیس برای لاغری

پس از اینکه در رابطه با نحوه عملکرد دستگاه اکسیلیس توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم حال مهمترین مسئله ای که باید نسبت به آن آگاهی پیدا کنید مزایای مربوط به آن می باشد. همانطور که میدانید هر روشی همواره با مزایا و معایبی همراه است که مزایای آن عبارتند از:

  • این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود و فرد بیمار هیچگونه دردی را احساس نمی کند.
  • بدون آسیب رساندن به پوست چربی ها را از بدن خارج می نماید.
  • در سریع ترین زمان ممکن فرد را به اندامی ایده آل میرساند.
  • کلاژن های پوست را تحریک کرده و نقش زیادی در جوانسازی و زیباسازی پوست دارد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی جوانسازی پوست ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها