تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر و درمان بیماری هیرسوتیسم در زنان

گر چه به طور معمول زنان نسبت به مردان موی کم تر و نازک تری دارند و فقط نواحی خاصی از بدن آنها دچار پرمویی می گردد اما برخی از زنان به دلایل مختلف به پرمویی کلی بدن دچار می شوند که به این بیماری در آنها هیرسوتیسم گفته می شود و ما در اینجا خواهیم دید لیزر و درمان بیماری هیرسوتیسم در زنان چه تاثیری دارد. هیرسوتیسم یا همان پرمویی در زنان عارضه ای می باشد که موجب می گردد رشد موها در بدن زنان از حالت طبیعی خارج گردد و آنها در پشت لب، چانه، سینه ها، زیر ناف و کشاله ران دچار پرمویی شدید و با ضخامت زیاد مو گردند. 

علت هیرسوتیسم در زنان

یکی از مهم ترین علت ایجاد هیرسوتیسم و پرمویی در زنان تخمدان پلی کیستیک می باشد که وجود کیست تخمدان در برخی از زنان موجب تغییرات هورمونی می گردد و با ایجاد اختلالات هورمونی سطح آندروژن در بدن این زنان بالا خواهد رفت و در نتیجه رشد موی بدن در این زنان با سرعت و ضخامت بیشتری ایجاد می گردد.

درمان هیرسوتیسم در زنان با لیزر

گر چه رفع موهای زائد در بدن زنان با روش های مختلفی انجام می پذیرد اما این روش ها هرگز موی زائد را به طور کامل و در طولانی مدت رفع نخواهند کرد اما امروزه سریع ترین و موثرترین روش رفع این موها در زنان لیزر درمانی می باشد که با استفاده از تابش پرتو نوری لیزر بر روی موها انجام می گیرد و باعث تخریب ریشه موهای زائد به طور مناسبی رفع  خواهند شد. با تکنولوژی لیزر تنها حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد موهای زائد در زنان با تکرار جلسات لیزر درمانی رفع می گردد اما تمام موها به طور کامل از بین نخواهند رفت بنابراین ممکن است لیزر درمانی تعدادی از موها را نازک و ظریف کند یا تعدادی را از بین ببرد. 

 لیزر درمانی در رفع هیرسوتیسم و پرمویی زنان تنها روش درمانی موثر می باشد که به جلسات متعدد درمانی و تکرار نیاز خواهد داشت و در مورد آن نیز نمی توان به قطعیت گفت که تمام موها را به طور کامل از بین خواهد برد بلکه تنها درصدی از موها را برای همیشه رفع می نماید بنابراین تبلیغاتی که در مورد از بین بردن کامل موهای بدن با لیزر توسط برخی موسسات انجام می پذیرد چندان صحت نخواهد داشت و رفع این موها به عوامل مختلفی چون مقاومت آنها در برابر لیزر درمانی بستگی خواهد داشت.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها