تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه لیفت سینه بدون جراحی با لیزر

خانم هایی که به دلیل شیردهی و یا عواملی دیگر مانند بیماری  یا به طور طبیعی دچار افتادگی سینه هستند در مورد ظاهر خود بسیار نگران خواهند و از وضعیت سینه های خود اصلا راضی نخواهند بود بنابراین به دنبال  روشی برای کوچک کردن سینه ها و تغییر فرم در سینه و نوک آنها هستند که این امر با روش های جراحی و روش های غیر جراحی مانند لیزر انجام می گیرد، لیزر سینه روشی مناسب جهت کوچک نمودن سینه ها و رفع افتادگی آنها می باشد که در خانم هایی که به انجام جراحی تمایلی ندارند بسیار مناسب خواهد بود اما  هزینه لیفت سینه بدون جراحی با لیزر چه میزان می باشد. 

هزینه لیفت سینه با لیزر

لیفت سینه با لیزر روشی مناسب برای رفع افتادگی سینه ها، بزرگی سینه و رفع  عدم تقارن در آنها می باشد که معمولا لیزر درمانی سینه ها به صورت ترکیبی با لیفت سینه انجام می گیرد ، در این روش جراح با کمک انرژی لیزر بافت های سینه را لیفت می نماید و به نوعی از داخل برای سینه ها سینه بند طبیعی ایجاد می کند ، لیزر سینه ها جایگزینی برای جراحی سینه ها جهت رفع افتادگی آن نمی باشد بلکه به نوعی مکمل جراحی سینه برای بهبود نتایج این جراحی خواهد بود. هزینه لیفت سینه با لیزر برای هر از بیماران متفاوت خواهد بود و به تکنیک های به کار رفته همزمان با لیزر درمانی، آزمایشات انجام شده ، میزان افتادگی سینه ها، داروهای تجویز شده ، دستمزد متخصص و تعرفه کلینیک بستگی خواهد داشت و به دلیل اینکه  لیزر درمانی سینه جهت رفع افتادگی آن جزء عمل های زیبایی محسوب می گردد تحت پوشش بیمه قرار داده نمی شود و تمام هزینه ها را باید خود بیمار پرداخت نماید . 

نتایج لیزر درمانی سینه

در لیزر درمانی سینه ها  انرژی لیزر موجب تحریک بافت های بدن به تولید کلاژن بیشتر خواهد شد که با تولید کلاژن بیشتر در پوست سینه بافت های سینه بهتر پشتیبانی خواهند شد و سفت و مستحکم می گردند و افتادگی آنها رفع خواهد شد. لیفت سینه بدون جراحی با لیزر در کنار جراحی سینه ها و خارج کردن بافت های چربی اضافه از سینه و برداشتن پوست اضافه آنها تا چندین سال سینه ها را در حالت طبیعی نگه خواهد داشت و سینه ها در صورتی که خانم ها باردار نگردند یا کاهش و افزایش سریع وزن نداشته باشند دچار افتادگی نخواهند شد.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها