تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین کاندیدای روش ایمیلنت مو

ایمپلنت مو چیست

همانطور که میدانید مو یکی از زیباترین بخش های زیبایی محسوب می شو دو همواره افراد از آنها برای رسیدن به جذابیت بیشتر استفاده می کنند. در واقع وقتی افراد با ریزش مو و یا کاهش رشد مو روبرو می شوند با مشکلاتی از جمله کاهش اعتماد به نفس مواجه می شوند و از همین رو بلافاصله به سراغ درمان می روند. ایمپلنت مو یکی از جدیدترین روش هایی است که امروزه از آن برای دستیابی به موهایی زیبا استفاده می شود. در این روش از الیاف های طبیعی مو برای کاشت در ناحیه مورد نظراستفاده می کنند و ظاهری طبیعی را برای افراد فراهم می آورند. نکات زیادی در رابطه با استفاده از این روش وجود دارد که در ابتدا به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مزایای ایمپلنت مو

همانطور که میدانید تا زمانی که افراد نسبت به مزایای انجام عمل پزشکی آگاهی پیدا نکنند انجام آن غیرممکن خواهد بود. این مسئله در رابطه با ایمپلنت مو که یکی از حساس ترین عناصر زیبایی محسوب می شود نیز صدق می کند. ازهمین رو اگر بخواهیم مزایای آن را نام ببریم باید موارد زیر را اشاره کنیم:

  • ظاهری زیبا و کاملا طبیعی را برای افراد فراهم می آورد.
  • موهای استفاده شده هیچگونه حساسیتی را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.
  • بیمار پس ازانجام آن با نقاهت سختی همراه نخواهد بود.
  • عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

کاندید مناسب ایمپلنت مو

با توجه به پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی صورت گرفته، رسیدن به نتیجه دلخواه خیلی دور از دسترس نیست، اما مسئله ای که اهمیت دارد این است که شما بتوانید روشی متناسب با پوست خود را پیدا کنید از همین رو تمامی افراد نمیتوانند گزینه مناسبی برای استفاده از ایمپلنت مو باشند. کسانی می توانند از این روش استفاده کنند و نتیجه مورد خود را کسب نمایند که:

  • قسمت زیادی ازموهای خود را از دست داده باشند.
  • بانک موی قوی برای انجام سایر روش های کاشت مو را نداشته باشند.
  • افرادی که دچار بیماری طاسی منطقه ای شده باشند.
  • افرادی که به دلیل مشکلات هورمونی و ژنتیکی موهای خود را از دست داده اند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.


کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها