تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا کلاه گذاشتن بعد از کاشت مو خطر دارد؟

مراقبت های بعد از کاشت مو

با اطمینان میتوان گفت که ریزش مو و یا کم پشت شدن آنها یکی ازبدترین اتفاقاتی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و با اطمینان میتوانگفت که پس از بروز آن سعی در درمان آن با استفاده از روش های مختلف هستند. کاشت موکه امروزه یکی از بهترین روش های موجود می باشد به روش های مختلفی انجام می شود کهانتخاب آنها به پزشک مربوطه مرتبط است. اما همواره به مراقبت هایی احتیاج دارد. ازجمله مراقبت های بعد از کاشت مو به عدم کلاه گذاشتن بعد از کاشت مو اشاره کرد. همچنین استراحت و عدم رفتن به حمام به مدت سه روز و همچنین پرهیز از انجام ورزش های سنگین از سایر مراقبت ها می باشد.

کلاه گذاشتن بعد از کاشت مو

همانطور که گفته شد یکی از راه های مراقبت از مو بعد از کاشت مو عدم استفاده از کلاه می باشد. اما تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چرا کلاه گذاشتن بعد از کاشت مو می تواند خطرناک باشد؟ در واقع هنگامی که شما عمل کاشت موانجام می شود دلمه هایی بر روی سر ایجاد می شود و وقتی کلاه بر روی سر قرار میگیرد میتواند باعث گرم شدن و در نتیجه ترکیدن آنها شود و این مسئله در نهایت باعث بروزعفونت هایی بر روی پوست سر می شود. از همین رو پزشکان همواره توصیه های اکیدی نسبت به مراقبت های بعد از کاشت مو دارند زیرا این مراقبت ها را بخشی از درمان می دانند و رسیدن به نتیجه دلخواه می دانند.

اهمیت مراقبت های پس از کاشت مو

همانطور که گفته شد پزشکان به مراقبت های بعد از کاشت مو اهمیت بسیارزیادی می دهند و همواره در صدد آن هستند تا بیماران را مجبور به انجام ان کنندزیرا در غیر اینصورت هیچ تضمینی برای رسیدن به نتیجه مطلوب وجود ندارد. در واقع پزشکان بر این عقیده هستند دوران نقاهت یکی از پر اهمیت ترین بخش های عمل جراحی زیبایی محسوب می شود و باید بسیار با دقت طی شود و کلاه گذاشتن بعد از کاشت مو یکیاز مواردی است که همواره پزشکان تاکید دارند انجام نشود.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها