تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

همه چیز درباره ترمیم مو HRP

هزینه ترمیم مو HRP

وقتی افراد با ریزش مو و آسیب دیدگی هایی در ناحیه مو مواجه می شوند بلافاصله میخواهند به سراغ درمان بروند و این مشکل را برطرف سازند. یکی از راههایی که پیش روی آنها قرار دارد ترمیم مو HRP می باشد. مطمئنا نکات زیادی وجود دارد که باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید اما مسئله ای که همواره به آن اهمیت داشته باشید و همواره جزء اولین سوالات بیماران بوده هزینه انجام این عمل می باشد. در واقع عوامل زیادی در به وجودآمدن این هزینه تاثیرگذار است که در ادامه به بررسی و معرفی آنها میپردازیم. با ماهمراه باشید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ترمیم مو HRP

دقت داشته باشید هنگامی که شما تصمیم میگیرید از روش ترمیم مو HRP برای رفع مشکل موهای خود استفاده کنید باید به اینکه دقت داشته باشید هزینه های این عمل به عوامل زیادی بستگی دارد. اینکه وسعت ناحیه آسیب دیده چقدر است، هزینه پزشک، هزینه کلینیک، از چه تعداد تار مو برای ترمیم استفاده میشود، هزینه پرسنل و … در تعیین این هزینه تاثیرگذار است. از نکات دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که نقش پزشک در تعیین این هزینه بسیار زیاد است درواقع هنگامی که او مهارت، تجربه و آگاه به دانش روز دنیا باشد این هزینه افزایش مییابد.

عوارض ترمیم مو HRP

هنگامی که روش ترمیم مو HRP را برای درمان انتخاب می کنید باید نسبت به تمامی اتفاقاتی که در آن رخ می دهد آگاه باشید یکی از آنهاعوارض آن می باشد. اگر بخواهیم در رابطه با عوارض این روش برای شما بگوییم باید درجریان باشید که ترمیم مو به روش HRP نسبت به سایر روش ها درد و ناراحتی بیشتری را برای بیمار به همراه دارد و به دلیل تراکم یکسانی که بر روی سر بیمار انجام می شود زمان بیشتری برای انجام عمل نیاز خواهد بود. و نکته ی دیگری که وجود دارد این است که محل برداشت موها بر روی سر بیمار به شکل یک ضایعه همچنان باقی می ماند.

روش ترمیم مو HRP چگونه است؟

برای اینکه بتوانید ترمیم مو اچ آر پی انجام دهید باید بدانید که در این روش حدود 14000 تار مو را میتوان با سرعت بسیار بالا انتقال داد همچنین به بانک موی افراد هیچگونه نیازی نیست و این عمل با موهایی کاملا طبیعی صورت میگیرد به طوری که هیچکس متوجه عمل شما نخواهد شد. همچنین این عمل کاملا اتوماتیک بوده و برای جداسازی و انتقال فولیکول های مو از روش دستی استفاده نمیشود.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها