تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا هزینه کاشت مو به صرفه است؟

کاشت مو از جمله روش های قطعی و حتی می توان گفت دائمی برای برطرف کردن طاسی است که توانسته جایگاه ویژه ای در میان روش های درمان ریزش مو و طاسی پیدا کند.

 کاشت مو

از نظر بسیاری از افراد هزینه ی این روش درمان طاسی مقدار قابل توجهی است و از این رو برخی ها به دنبال روش های ارزان تری برای درمان طاسی خود هستند و از این روی ترجیح می دهند از روش هایی نظیر استفاده از روش های سنتی  یا  داروهای ضد ریزش مو طاسی خود را برطرف کنند. اما آیا واقعا هزینه کاشت مو بالا است یا این که نسبت به روش های دیگر که نتایج قطعی ندارند، به صرفه  تر است؟

 نتایج کشت مو

قیمت و هزینه کاشت مو

هزینه ی که برای کاشت یا پیوند موی طبیعی محاسبه می شود تحت تاثیر موارد مختلفی است و از این رو قیمت خیلی دقیق و مشخصی ندارد. مراکز و کلینیک هایی که خدمات کاشت را ارئه می دهند معمولا قیمت های پایه را بر اساس روش و وسعت کاشت مو اعلام می کنند. بعنوان مثال  هزینه می تواند بر اساس تعداد گرافت موی پیوندی، تعداد تار موی پیوندی یا بر اساس مساحت کاشت تعیین شود. معمولا قیمت پایه ی تکنییک های مختلف کاشت مو با هم فرق می کند که در این میان روش FUT نسبت به روش های  FIT و FUE ارزان تر است. کاشت موی طبیعی که موجب برطرف شدن قطعی طاسی سر می شود، فرد را از انجام روش های دیگر بی نیاز می کند و نتیجه ی ماندگاری دارد بنابراین هزینه ای که بابتش پرداخت می شود ارزشش را دارد و به نظر به صرفه است.

کاشت مو اقساطی

کسانی که قیمت کاشت مو دغدغه مهمی برایشان محسوب می شود معمولا به دنبال پیدا کردن کلینیکی هستند که قیمت های پایین تری داشته باشد و از این رو ممکن است به جای کاشت موی با کیفیت، مجبور به کاشت موی بی کیفیت نزد افراد غیر متخصص یا کم تجربه شوند. کاشت موی اقساطی فرصتی است که برخی کلینیک های معتبر نیز آن را برای مراجعه کنندگان خود فراهم می کنند تا در عین حال که پرداخت اقساطی بار پرداخت هزینه را کمتر می کند، کاشت مو نیز با کیفیت مطلوب و مناسبی انجام شود. به عبارت دیگر به جای ارزان کردن قیمت کار و پایین آوردن کیفیت آن، از طریق دریافت اقساطی هزینه به مشتریان و مراجعه کنندگان خود کمک می کنند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه زیبایی ایران نوین :

کاشت مو 

کاشت ابرو

پیوند مو

ترمیم مو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت مو

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها