تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مزایای روش کاشت موی دو مرحله ای

کاشت موی ترکیبی یا دو مرحله ای

همانطور که به این مسئله واقف هستید کاشت مو یکی از بهترین گزینه هایی است که پیش روی افراد قرار دارد و میتواند آنها را به نتیجه دلخواه برساند. از همین رو روش های بسیار متنوعی برای این نوع از درمان به دنیا معرفی شده است اما تاکنون در رابطه با کاشت موی دو مرحله ای چیزی شنیده اید؟

 کاشت مو

در واقع در این روش پزشکان پس از بررسی های لازم به این نتیجه میرسند که برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است که از ترکیب دو روش متفاوت استفاده کنند. در چند سال گذشته شاهد این مسئله هستیم که پزشکان با ترکیب دو روش fit و fut در تلاش اند تا نتیجه ی مورد نظر را برای بیماران فراهم آورند.

 کاشت موی دو مرحله ای

مزایای کاشت موی دو مرحله ای

پس از اینکه در رابطه با چگونگی انجام کاشت موی دو مرحله ای توضیحاتی خدمت شما ارائه کردیم مهمترین مسئله ای که در این رابطه وجود دارد این است که شما نسبت به مزایای آن آگاهی پیدا کنید تا با آگاهی بیشتری به سمت آن حرکت کنید همچنین با دانستن مزایای آن، میل شما برای استفاده از این روش افزایش پیدا خواهد کرد. این مزایا عبارتند از:

  • تعداد گرافت هایی که در یک جلسه برداشت و انتقال می یابد بسیار افزایش پیدا می کند.
  • اسکار به وجود آمده در زیر موها پنهان باقی می ماند.
  • هزینه مناسبی را برای افراد در پی دارد.
  • افراد میتوانند اطمینان پیدا کنند که به نتیجه دست پیدا می کنند.

کاندیدای کاشت مو دو مرحله ای

مسلما وقتی تصمیم به انجام کاشت مو میگیرید نسبت به تمامی اتفاقاتی که در آن رخ می دهد آگاهی کاملی بدست می آورید. از همین رو هنگامی که میخواهید کاشت موی دو مرحله ای انجام دهید سوالی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند این است که آیا گزینه مناسبی برای انجام این عمل هستند؟ در این رابطه باید بدانید کسانی میتوانند از این روش استفاده کنند و به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنند که نیازمند دریافت تعداد زیادی از مو در یک جلسه هستند. نکته ی دیگر این است که باید بررسی شود کدام یک از روش ها باید در مرحله اول بر روی سر آنها انجام شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها