تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

همه چیز درباره جراحی زیبایی تامی تاک

تامی تاک چیست؟

امروزه با توجه به اینکه پیشرفت های بسیار زیادی در علم و تکنولوژی به وجود آمده است، روش های بسیار زیادی نیز برای انجام انواع عمل های زیبایی به دنیا معرفی شده است. شما تاکنون در رابطه با جراحی زیبایی تامی تاک چیزی شنیده اید؟ تامی تاک که از آن با عنوان ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم نیز یاد می کنند نوعی جراحی برای از بین بردن حجم چربی و پوست در قسمت های تحتانی و میانی شکم می باشد. در واقع این عمل با توجه به نتایج خوبی که از خود به جای گذاشته در طی سال های گذشته به یکی از معروف ترین این روش ها تبدیل شده است. در ادامه بیشتر به این مسئله میپردازیم.

بهترین کاندیدای جراحی زیبایی محدود شکم

دقت داشته باشید یکی از مهمترین مسائلی که افراد در رابطه با انجام عمل جراحی زیبایی تامی تاک باید به آن بپردازند این است که آیا کاندید مناسبی برای انجام این عمل هستند؟ در این رابطه باید بگوییم که افرادی میتوانند بهترین گزینه برای انجام این عمل زیبایی باشند که از شکم هایی بزرگ و پرچربی بهره مند می باشد به گونه ای که پوست آن آویزان شده است و حتی با رژیم و برنامه های غذایی درست نیز نمیتوانند این مشکل را برطرف کنند. اما در صورتی که تنها این چاقی در قسمت شکم آنها دیده می شود و بقیه قسمت های آنان متناسب است. این عمل بیشتر برای خانم هایی که حاملگی های متعدد داشته اند و پوست شکم آنها دچار کشش شده و همچنین افراد پیری که پوست آنها خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است توصیه می شود.

تفاوت تامی تاک و مینی تامی تاک

همانطور که گفته شد روش های بسیار زیادی برای رسیدن به اندام دلخواه به دنیا معرفی شده است که تامی تاک و مینی تامی تاک نمونه های بارز وشاخص در میان آنها می باشند. اما در این قسمت در نظر داریم تا به بررسی تفاوت های میان این دو روش بپردازیم تا افراد آگاهی بیشتری بدست آورند: اگر بخواهیم به تفاوت اصلی آنها اشاره کنیم باید میزان برش در انجام عمل را نام ببریم که در مینی برش کوچک و زیر شکم را شامل می شود و هیچ نیازی به برش ناف و حتی جابجایی آن ندارد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها