تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

کدام شامپوی مو برای من مناسب است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دچار مشکلاتی همچون شوره ی سر، چربی زودهنگام مو، خشکی و زبری مو، خارش پوست سر و … شده باشد و یا اینکه وقتی موهای خود را رنگ می کنید با یکی دو مرتبه حمام کردن متوجه شدید که رنگ موی دلخواهتان در حال تغییر کردن است. این چنین مسائلی ممکن است به نوع شامپویی که مصرف می کنید مرتبط باشد. نقش اصلی شامپوی مو زدودن آلودگی ها و چربی اضافه از موها و پوست سر است؛ امروزه به مواد تشکیل دهنده ی شامپوها اهمیت بیشتری داده می شود تا در عین حال که شامپو ها خاصیت پاک کنندگی خوبی داشته باشند با موهای مختلف تناسب داشته باشند و از بروز مشکلات گفته شده جلوگیری کنند. 

انواع شامپوی مو برای انواع مو

در حالت کلی شامپوها را بر اساس نوع مو می توان به سه نوع مناسب برای موهای معمولی، مناسب برای موها چرب و مناسب برای موهای خشک تقسیم نمود. هنکامی که می خواهید شامپو بخرید حتما این نکته را در نظر بگیرید و شامپویی متناسب با نوع مویتان انتخاب کنید. علاوه بر این تقسیم بندی کلی که برای انواع شامپو ها وجود دارد، این روزها انواع دیگری از شامپوها با خواص خاص خود وجود دارند. به عنوان مثال چنانچه موهایتان رنگ شده است می توانید از شامپوهایی استفاده کنید که مخصوص موهای رنگ شده است. اگر موهای نازک و کم حجمی دارید  هم می توانید از شامپوهای مخصوص این نوع موها استفاده کنید. اگر عادت دارید که هر روز در حمام موهای خود را شامپو بزنید هم بهتر است از شامپوهای روزانه  که مواد پاک کننده کمتری دارند و ملایم تر هستند،استفاده کنید. 

بهترین شامپوی ترمیم کننده مو

شامپوهای ترمیم کننده ی مو حاوی ترکیباتی هستند که ساقه آسیب دیده مو را ترمیم می کند.  با وجود اینکه موها از طریق ریشه تغذیه می شوند اما استفاده از شامپوهای ترمیم کننده موجب تشکیل لایه ی محافظ روی ساقه ی آن ها می شود و ضمن افزایش ضخامت موها و کمک به حالت پذیری بهتر از آسیب دیدن بیشتر مو جلوگیری می کند. بهترین شامپوی ترمیم کننده برای شما شامپویی است که بر اساس مشکل موهای خود آن را انتخاب کنید. شامپوهای ترمیم کننده موی اختصاصی در بازار وجود دارند که  هر کدام از آن ها می توانند مشکلات خاصی را برطرف کنند؛ به عنون مثال شامپوی مو اختصاصی برای موهای دچار موخوره، شامپوی اختصاصی برای موهای نازک شده، شامپوی اختصاصی برای موهای خشک و شکننده و … نمونه ای از این دست شامپوها هستند. برخی از شامپوهای ترمیم کننده هم چندکاره هستند و از جنبه های مختلفی به ترمیم و بازسازی موها کمک می کنند.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تقویت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها