تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مراحل عمل بای پس معده برای لاغری

افرادی که دچار اضافه وزن زیادی بوده و نمی‌توانند با ورزش کردن، رژیم لاغری و راه‌های دیگر کاهش وزن دهند ، در این صورت به کمک برخی روش‌های جراحی می توان به لاغر شدن آنها کمک کرد ، در همین راستا در این مقاله عمل بای پس معده مورد بررسی قرار گرفته شده است . 

عمل بای پس معده

در عمل جراحی بای پس معده با ایجاد تغییر در چگونگی هضم غذا در معده و روده‌ی کوچک به کاهش وزن فرد کمک می شود . پس از عمل بای پس معده ، معده‌ی فرد کوچک‌تر خواهد شد و با خوردن غذای کم‌تر احساس سیری خواهید داشت ، در واقع با انجام این عمل جراحی غذایی که فرد می خورد دیگر وارد برخی از بخش‌های معده و روده‌ی کوچک که غذا را جذب می‌کند ، نمی‌شود لذا در نتیجه بدن فرد تمام کالری غذاهایی را که می‌خورد جذب نخواهد کرد و بدین ترتیب فرد پس از مدتی شروع به لاغر شدن خواهد کرد .

مراحل انجام عمل لاغری بای پس

  • مرحله‌ اول : در این مرحله معده‌ی فرد کوچک‌تر می شود ، پزشک متخصص جراحی با استفاده از بست‌هایی معده فرد را به یک بخش کوچک بالایی و یک بخش بزرگ‌تر پایینی تقسیم می کند که بخش بالایی ، معده‌ی کیسه نامیده می‌شود و قسمتی است که از این به بعد غذای خورده‌شده وارد آن خواهد شد و  به‌اندازه‌ی یک گردو است و تنها می‌تواند ۲۸ گرم از غذا را در خود نگه دارد لذا فرد کمتر غذا می‌خورد و وزن از دست خواهد داد .
  • مرحله‌ دوم : در این مرحله پزشک جراح بخش کوچکی از روده‌ی کوچک را به سوراخی که در کیسه درست کرده است متصل می‌کند ، لذا غذایی که خورده می شود از طریق کیسه وارد این سوراخ جدید و از آنجا وارد رود‌ه‌ی کوچک می‌شود ، بدین ترتیب جهت دفع غذای خورده شده مشکلی ایجاد نخواهد شد .

روش دوم بای پس معده

روش دوم با استفاده از یک دوربین کوچک که لاپراسکوپ نامیده می‌شود ، صورت می پذیرد  ، در واقع جراح ۴ تا ۶ برش کوچک در شکم فرد ایجاد می‌کند ،دوربین و تجهیزات لازم برای جراحی از طریق این برش‌ها وارد بدن می کند و از آنجا که دوربین به صفحه‌ی نمایشی که در اتاق عمل وجود دارد متصل است به جراح اجازه می‌دهد در حین جراحی درون شکم فرد را ببیند و تغییرات لازمه را اعمال نماید .

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها