تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

کاشت ابرو به روش FUE

بهترین روش کاشت ابرو روش FUE

هنگامی که دچار ریزش ابرو و یا درگیر سایر مشکلات مربوط به ابرو شوید اولین راه درمانی که پزشکان بعد از بررسی پیش روی شما قرار می دهند کاشت ابرو می باشد. در این راستا باید بدانید که روش های بسیار زیادی به دنیا معرفی شده است که کاشت ابرو به روش FUE یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد. از همین رو باید بدانید که اگر در نظر دارید از این روش استفاده کنید باید به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه نمایید تا او با بررسی های کامل و جامع در این زمینه تشخیص دهد که ایا شما گزینه مناسبی برای کاشت ابرو با روش FUE هستید یا خیر. نکته مهم این است که در انتخاب پزشک دقت بسیار زیادی داشته باشید. کلینیک کاشت ابرو ایران نوین میتوند گزینه مناسبی برای گرفتن مشاوره در زمینه کاشت ابرو FUE باشد.

 کاشت ابرو FUE

کاشت ابرو به روش FUE چگونه انجام می شود؟

دقت داشته باشید هنگامی که کاشت ابرو FUE را انتخاب می کنید باید نسبت به تمامی اتفاقاتی که در آن رخ می دهد آگاهی داشته باشید از همین رو باید بدانید که برای کاشت ابرو باید از بانک مویی قوی و ضخیم برخوردار باشید که در اکثر مواقع پزشکان ناحیه پشت گوش را به عنوان بانک مو انتخاب می کنند زیرا موهای آن ناحیه شباهت بسیار زیادی به ابرو دارد. سپس گراف های موجود را برداشت کرده و در قسمتی که دچار ریزش شده کاشت و پیوند ابرو  می کند. به طور معمول عمل کاشت ابرو FUE در طی یک جلسه انجام می شود و هیچگونه مشکلی را برای افراد به دنبال نمی آورد.

 نتیجه کاشت ابرو FUE

بهترین کاندیدای کاشت ابرو به روش FUE

پس از اینکه از چگونگی نحوه کاشت ابرو FUE اطلاعات لازم را پیدا کردید مسئله ای که اهمیت پیدا می کند این است که آیا شما میتوانید گزینه مناسبی برای انجام این عمل باشید؟ برای اینکه نسبت به این مسئله آگاهی پیدا کنید میتوانید به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه نمائید. اما به طور کلی برخی از بهترین گزینه ها عبارتند از:

  • افرادی که بر اثر سوختگی، ضربه، تصادف و… ابروهای خود را از دست داده اند.
  • کسانی که به صورت مادرزادی ابروهایشان رشد نکرده است.
  • افرادی که دچار بیماری پوستی مانند لوپوس و آلوپسی شده اند.
  • در کل تمامی افرادی که نیاز به عمل کاشت ابرو دارند میتوانند از کاشت ابرو FUE استفاده نمایند.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه نوین تکنیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پیوند مو 

ترمیم مو

جوانسازی پوست 

ترمیم ابرو 

پیوند ابرو

اطلاع از قیمت کاشت ابرو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت موکلینیک تخصصی کاشت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها