تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

چند روش برای افزایش سرعت رویش ابرو

تقویت ابرو با ماینوکسیدیل

مطمئنا به این مسئله آگاه هستید که روش های پزشکی تنها گزینه موجود برای درمان ریزش ابرو محسوب نمی شوند، زیرا ما در دنیایی زندگی میکنیم که روز به روز روش های جدیدی در آن بروز پیدا می کند. یکی از راه هایی که همواره نتایج خوبی را برای درمان ریزش ابرو و همچنین رویش ابرو به همراه داشته است محلول تقویت کننده ماینوکسیدیل می باشد. در واقع این محلول به خوبی فولیکول های موی ابرو را تغذیه می کند و حتی فولیکول هایی که در حالت استراحت قرار دارند را دوباره فعال می کند، همین مسئله باعث افزایش رشد دوباره ابروها و پرپشت شدن آنها می شود.

 محلول رشد ابرو

بهترین محلول برای رویش ابرو

وقتی افراد با ریزش ابرو مواجه می شوند همواره سوالات زیادی در ذهن آنها وجود دارد که باید دونه دونه آن را برطرف کنند یکی از سوالاتی که همواره مطرح می شود این است که کدام محلول برای رویش ابرو موثر است و میتواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد؟ در این رابطه باید بگوییم که این روزها تمامی پزشکان از محلول ماینوکسیدیل صحبت می کنند. این محلول یکی از اصلی ترین تقویت کننده های ابرو و فولیکول های مو محسوب می شود که میتواند تغذیه لازم برای رشد دوباره ابروها را فراهم آورد و با تحریک آنها ابروهایی پرپشت را برای شما رقم بزند.

 افزایش سرعت رویش ابرو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل ابرو چیست؟

پس از اینکه به این نتیجه رسیدید ماینوکسیدیل ابرو بهترین راه برای رویش ابرو می باشد باید نسبت به طریقه استفاده از آن برای رسیدن به نتیجه ای مثبت اطلاعات پیدا کنید. از همین رو باید در جریان باشید که پزشکان استفاده از این محلول را به صورت دوبار در روز صبح و شب توصیه می کنند. برای استفاده از این محلول میتوانید از گوش پاکن بهره بگیرید و ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید پس از یک ساعت مشاهده می کنید که هیچ اثری از محلول بر روی ابروی شما نیست. نکته ی دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که رسیدن به نتیجه با استفاده از این روش چندین ماه زمان می برد و برای افرادی که هزینه کمتری را برای درمان در نظر گرفته اند گزینه مناسبی است.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها