تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض و خطرات جراحی زیبایی محدود شکم

جراحی زیبایی محدود شکم چیست؟

با وجود پیشرفت های گسترده ای که در علم پزشکی و به خصوص در زمینه زیبایی رخ داده است همواره عمل های زیادی در این راستا صورت میگیرد تا افراد را به آن چیزی که میخواهند برسانند. یکی از این عمل ها که همواره توسط بسیاری از افراد انجام می شود تا به اندامی زیبا دست پیدا کنند انجام جراحی زیبایی محدود شکم می باشد. این جراحی که به آن مینی ابدومینوپلاستی نیز گفته می شود در اغلب موارد کمک می کند تا شما افتادگی بسیار وسیع شکمتان را جمع کنید و شکمی سفت و زیبا را برای خود فراهم آورید. در واقع این جراحی به دلیل اینکه شکاف بسیار باریکی در زیر شکم ایجاد می شود به این نام شناخته شده است. 

عوارض جراحی زیبایی شکم

پس از اینکه نسبت به جراحی زیبایی محدود شکم آشنایی پیدا کردید آیا این فکر از ذهن شما عبور کرده که آیا انجام این عمل میتواند عوارضی را با خود به همراه داشته باشد؟ در این راستا باید بگوییم، هر عمل جراحی میتواند عوارض و خطراتی را با خود به همراه داشته باشد که اگر بخواهیم به برخی از آنها اشاره کنیم باید مواردی همچون احتمال بالای ابتلا به عفونت در بیماران، درد، قرمزی، خارش و همچنین باقی ماندن جای اسکار بر روی بدن بیمار را نام ببریم. البته پزشکان تا حد امکان تلاش می کنند تا این عارضه به پایین ترین حد خود برسد اما در برخی موارد کار از کار گذشته است. 

خطرات عمل تامی تاک

همانطور که گفته شد عمل جراحی زیبایی محدود شکم یا همان تامی تاک نوعی جمع کردن و سفت کردن شکم برای افرادی است که شکم هایشان به مقدار زیادی دچار افتادگی شده است. اگر بخواهیم به خطرات آن اشاره کنیم باید به عدم طبیعی بودن ظاهر ناف در بیماران و همچنین باقی ماندن اسکار بر روی شکم بیماران را نام ببریم. نکته ای که وجود دارد این است که شما قبل از انجام این عمل باید به پزشک مورد نظر خود مراجعه کرده و در رابطه با چگونگی انجام عمل و همچنین انتخابی روشی درست مشور کنید و سپس خود را به دست او بسپارید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

بهترین قرص برای قارچ سر

بهترین قرص برای قارچ سر

امروزه درمان های مختلفی برای بیماری قارچ سر وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان بیماری را درمان کرد که یکی از

دسته بندی ها