تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین و ارزانترین کاشت مو در ایران

جدید ترین شیوه‌ های کاشت مو

کاشت مو یک تکنیک پیشرفته است که شامل انتقال فولیکول‌های مو از یک قسمت از بدن به نام «محل اهداکننده» به قسمتی از بدن که به عنوان «محل دریافت‌کننده» نامیده می‌شود، می‌باشد. روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام روش منحصر به فرد خود را دارند.

 کاشت مو به روش FIT

همانطور که میدانید کاشت مو یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که افراد میتوانند از ان برای درمان ریزش مو و کاهش رشد مو استفاده کنند و به نتیجه ای مطلوب نیز دست پیدا کنند. در دنیایی که ما امروزه در آن زندگی می کنیم روش های زیادی برای انجام این عمل وجود دارد اما تاکنون فکر کرده اید که ارزانترین کاشت مو کدام است؟ در واقع نمیتوان ارزانترین آنها را مشخص کرد اما روش  FIT به دلیل نتایج خوبی که از خود به جای گذاشته در طی چندین سال گذشته به یکی از محبوب ترین روش های کاشت مو تبدیل شده است و افراد را به نتیجه دلخواه نیز رسانده است.

این روش که به عنوان برداشت نواری نیز شناخته می‌شود، شامل برداشتن نواری از پوست از ناحیه اهداکننده که معمولاً پشت سر است انجام می‌شود زیرا تراکم مو در آن ناحیه مناسب می‌باشد. سپس نوار در زیر میکروسکوپ به واحدهای فولیکولی منفرد جدا می‌شود و واحدهای مجزا به شکاف‌های کوچکی که در ناحیه گیرنده ایجاد شده است پیوند داده می‌شوند. این روش یکی از بهترین روش‌های کاشت مو محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد.

کاشت مو به روش میکروگرافت

روش کاشت مو به صورت میکروگرافت نوعی جراحی برای رفع ریزش مو است که برای ایجاد خط موی طبیعی و افزودن تراکم به نواحی نازک شده طراحی شده است. این فرآیند شامل برداشتن نواری از پوست از ناحیه‌ای که مو در آن فراوان است، معمولاً پشت پوست سر، که به عنوان ناحیه اهداکننده عمل می‌کند، است. سپس این نوار با دقت به قطعات کوچک‌تر، معروف به میکروگرافت، برش داده می‌شود، که هر یک تنها حاوی چند تار مو است.

پس از آماده سازی میکروگرافت، جراح توجه خود را به ناحیه گیرنده جلب می کند جایی از پوست سر که ریزش مو را تجربه می کند. در اینجا، برش‌های کوچکی برای قرار دادن میکروگرافت‌ها ایجاد می‌شود. قرار دادن استراتژیک این میکروگرافت ها برای دستیابی به نتیجه ای که الگوی رشد طبیعی مو را تقلید می کند و به طور یکپارچه با موهای اطراف ترکیب می شود، کلیدی است.

با گذشت زمان، موهای کاشته شده می ریزند، که بخشی طبیعی از فرآیند است، و سپس دوباره شروع به رشد می کنند و در نتیجه موهای پرتر ایجاد می شود. برای افرادی که این روش را در نظر می گیرند مهم است که با یک جراح کاشت مو واجد شرایط مشورت کنند تا در مورد پیامدهای بالقوه، روند بهبودی و هر خطری که وجود دارد صحبت نمایند.

کاشت مو به روش DHI

DHI از یک ابزار تخصصی برای استخراج فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده استفاده می‌کند. سپس این فولیکول‌ها مستقیماً یکی یکی در ناحیه گیرنده با استفاده از قلم مخصوص کاشته می‌شوند. این روش امکان قرار دادن دقیق فولیکول‌های مو را بدون نیاز به برش‌های قبلی در ناحیه گیرنده فراهم می‌کند و باعث می‌شود کاشت مو طبیعی به نظر برسد. DHI یک روش عالی برای کاشت مو محسوب می‌شود که به دلیل طبیعی بودن آن، گزینه مناسبی برای کاشت مو محسوب می‌شود.

روش ترکیبی SUT

روش ترکیبی SUT تکنیک‌های هر دو روش FUT و FUE (استخراج واحد فولیکولی) را ترکیب می‌کند.

این روش از یک تیغه مخصوص برای ایجاد برش‌های ریز در ناحیه گیرنده برای فرآیند کاشت دقیق‌تر و کم‌تهاجمی‌تر استفاده می‌کند. از این روش به عنوان روش ترکیبی یاد می‌شود زیرا هدف آن ترکیب کارایی روش‌های مختلف برای بهبود سریع تر است.

هر یک از این تکنیک‌های کاشت مو، مزایا و محدودیت‌های خود را برای انواع مختلف بیماران یا مناطق ریزش مو دارد. بیماری که قصد کاشت مو را دارد باید با یک متخصص پزشکی مشورت کند تا بهترین روش را برای نیازهای فردی خود تعیین نماید.

نحوه محاسبه هزینه کاشت مو

محاسبه هزینه کاشت مو یک موضوع ساده نیست. به طور کلی به عوامل متعددی بستگی دارد که برای بدست آوردن تخمین دقیق باید در نظر گرفته شوند.

اولین عامل، تعداد گرافت‌های موی مورد نیاز شما است که بسته به میزان ریزش مو و تراکم مورد نظر بسیار متفاوت می‌باشد. کلینیک‌های کاشت مو اغلب بر اساس تعداد پیوندهای مورد نیاز قیمت گذاری می‌کنند. قیمت هر پیوند ممکن است با توجه به جلسات مورد نیاز کاملا متفاوت باشد زیرا هزینه کاشت مو هر فرد با دیگری کاملا متفاوت است.

دومین عامل، تکنیک مورد استفاده برای پیوند می‌باشد که در هزینه نقش دارد. شما از هر روشی که برای کاشت مو استفاده کنید هزینه متفاوتی خواهد داشت زیرا درجه سختی هر روش با روش دیگر متفاوت است.

در نهایت، موقعیت جغرافیایی کلینیک و تخصص جراح می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر بگذارد. جراحان با میزان موفقیت بالا، سال‌ها تجربه و شهرت عالی ممکن است برای تخصص خود قیمت بالاتری داشته باشند. بنابراین بهتر است برای دریافت قیمت مناسب، با یک کلینیک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا هزینه کاشت مو مطابق شرایط خودتان را دریافت نمایید.

قیمت و هزینه کاشت مو در سال 1402

قیمت و هزینه کاشت مو در سال 1402 به عوامل مختلفی مانند شرایط هر فرد، تعداد گرافت‌های مورد نیاز و روش کاشت مو بستگی دارد. امروزه روش‌های مختلفی برای کاشت مو در سطح دنیا وجود دارند که در کشور ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش‌ها با توجه به سختی‌های خودشان، قیمت متفاوتی نیز دارند که با توجه به وضعیت بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر شما نیز مشکل ریزش مو یا طاسی در سر دارید می‌توانید به یکی از کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید زیرا متخصصان موجود در آن کلینیک، شرایط شما را ارزیابی کرده و بهترین روش کاشت مو را برای شما در نظر می‌گیرند. همچنین شما می‌توانید برای دریافت قیمت‌های کاشت مو، با مشاوران کلینیک‌های کاشت مو مشورت کنید و از هزینه‌های دقیق با خبر شوید.

هزینه کاشت مو ایران نوین

هزینه کاشت مو در تهران

هزینه کاشت مو با توجه به مکان‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد زیرا شهرت کلینیک و موقعیت قرار گیری آن، نقش زیادی در هزینه‌های دارد. تهران به عنوان پایتخت کشور ایران، دارای کلینیک‌های معتبری می‌باشد که از دستگاه‌های پیشرفته و بهترین روش‌های کاشت مو در دنیا استفاده می‌کنند. هزینه کاشت مو در تهران با توجه به امکانات کلینیک‌های موجود، شرایط بیمار و تعداد گرافت‌های مورد نیاز متفاوت می‌باشد که برای اطلاع از قیمت‌های دقیق باشد به کلینیک مربوطه مراجعه نمایید.

هزینه کاشت مو در پیشانی زنان

هزینه کاشت مو برای پیشانی زنان، در درجه اول تحت تاثیر تراکم کاشت موی مورد نظر و تعداد گرافت‌های مورد نیاز است. ویژگی‌های فردی مو مانند رنگ، بافت و کیفیت مو نیز بر روند تأثیر می‌گذارد، زیرا می‌تواند تعیین کند که برای دستیابی به ظاهری طبیعی و متراکم، چه تعداد گرافت لازم است. زنانی که به روش کاهش خط مو یا پر کردن نواحی پراکنده در سرتاسر پیشانی نیاز دارند، نیاز به ارزیابی دقیق توسط جراح کاشت مو دارند تا مشخص شود چه تعداد گرافت به طور موثر منطقه را پوشش می‌دهد، که این عامل کلیدی در هزینه کل پیوند است.

دومین عامل موثر بر هزینه، انتخاب تکنیک است. رایج ترین روش‌های کاشت مو، پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) است. FUT معمولاً هزینه کمتری دارد و ممکن است برای زنانی که معمولا موهای خود را بلند نگه می‌دارند مناسب باشد، زیرا این روش می‌تواند یک اسکار خطی در ناحیه اهداکننده ایجاد کند. FUE اگرچه گران تر است، اما شامل استخراج فولیکول‌های مو به صورت جداگانه است، که ممکن است برای زنانی که مایلند موهای خود را کوتاه نگه دارند، ترجیح داده می‌شود، زیرا زخم‌های کمتری بر جای می‌گذارد. هر روش دارای مزایا و محدودیت‌های متمایز است که می‌تواند بر قیمت نهایی  تأثیر بگذارد.

شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، به کلینیک‌های پیشرفته در سرتاسر کشور مراجعه کنید و جدید ترین قیمت کاشت مو را با توجه به شرایط فردی خود دریافت نمایید.

قیمت کاشت هر تار مو

هزینه کاشت هر تار مو بسته به عوامل مختلفی می‌تواند متفاوت باشد. اول اینکه محل کلینیک و جراح نقش بسزایی در تعیین هزینه هر پیوند دارند. جراحی که دارای تخصص بیشتر و کاربلد باشد ممکن است هزینه بالاتری را برای کاشت مو دریافت کند. در ادامه هزینه کاشت هر تار مو را به صورت کلی بیان می‌کنیم زیرا برای دریافت قیمت دقیق باید به کلینیک مربوطه مراجعه نمایید.

روش کاشت مو

قیمت هر تار مو

کاشت مو به روش FUT

قیمت کاشت هر تار مو حدودا ۳۰۰۰ تومان

کاشت مو به روش SUT

قیمت کاشت هر تار مو جدودا ۱۰۰۰۰ تومان

کاشت مو  به روش ترکیبی

قیمت کاشت هر تار مو حدودا ۱۵۰۰۰ تومان

در جدول بالا، به طور کلی قیمت کاشت موی روش‌های مختلف را بیان کردیم. نکته قابل توجه این است که این قیمت‌ها ممکن است با توجه به کیفیت کلینیک مربوطه متفاوت باشد زیرا برای دریافت قیمت‌های دقیق توصیه می‌شود با کارشناسان کلینیک مربوطه مشورت نمایید تا از قیمت‌های نهایی با خبر شوید.

ارزانترین کاشت مو در ایران

با تمامی تفاسیری که در رابطه با روش های کاشت مو انجام دادیم اما باز هم ارزانترین کاشت مو در ایران را نمیتوان مشخص کرد. زیرا هر پزشکی با توجه به توانایی هایی که در اختیار دارد و با توجه به نتایجی که از خود به جای می گذارد هزینه متفاوتی را دریافت می کند. همچنین نکات دیگری که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم از جمله کلینیک و پرسنل و تجهیزات در این هزینه ها دخیل هستند. نکته مهم دیگر این است که شما باید موقعیت جغرافیایی کلینیک را برای انجام این عمل درنظر بگیرید هر چه در موقعیت بهتری از شهر قرار داشته باشد هزینه بیشتری را دریافت خواهند کرد.

مهم ترین مزایای کاشت مو

کاشت مو یک تکنیک جراحی است که راه حلی طولانی مدت برای ریزش مو ارائه می‌دهد. یکی از مزایای اصلی، بازیابی خط موی جوان تر و طبیعی تر است. افرادی که با نازک شدن مو یا طاسی مواجه می‌شوند اغلب نسبت به ظاهر خود حس بد پیدا می‌کنند که می‌تواند بر عزت نفس آنها تأثیر بگذارد. کاشت مو با استفاده از موهای خود شخص، معمولاً از پشت یا دو طرف پوست سر، برای پر کردن مناطقی که مو از دست رفته است، با این مشکل مقابله می‌کند.

مزیت مهم دیگر ماندگاری این روش است. بر خلاف سایر درمان‌های ریزش مو، کاشت مو یک راه‌حل دائمی و اغلب از نظر مالی کاربردی‌تر در دراز مدت ارائه می‌کند. هنگامی که فولیکول‌های مو در جای خود پیوند می‌شوند به رشد طبیعی خود ادامه می‌دهند. این امر نیاز به درمان‌های پرهزینه یا جایگزین‌هایی را که معمولاً با راه‌حل‌های ریزش مو غیر جراحی مرتبط هستند، کاهش می‌دهد.

کاشت مو به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است و نرخ موفقیت بالا و نتایج ثابتی را ارائه می‌دهد. تکنیک‌هایی مانند استخراج واحد فولیکولی (FUE) و پیوند واحد فولیکولی (FUT) تا حدی تکامل یافته‌اند که کمترین جای زخم را بر جای می‌گذارند و در مقایسه با روش‌های قدیمی‌تر زمان بهبودی سریع‌تری دارند. بیماران اغلب در عرض چند روز به فعالیت‌های عادی خود باز می‌گردند. علاوه بر این، شما بعد از کاشت مو دیگر نگرانی بایت رشد آن‌ها ندارید زیرا همراه بقیه نقاط سر به رشد خود ادامه می‌دهند که یک مزیت عالی برای کاشت مو محسوب می‌شود.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 

سوالات متداول بهترین و ارزانترین کاشت مو در ایران

  1. بهترین روش کاشت موی موجود در ایران چیست؟
    بهترین روش کاشت مو در ایران به دلیل شرایط هر فرد متفاوت است زیرا ممکن است یک روش برای یک فرد عالی جواب دهد ولی برای فرد دیگر اثرگذاری کمی داشته باشد. برای انتخاب بهترین روش کاشت مو باید با متخصص خود مشورت نمایید تا بهترین روش کاشت مو متناسب با وضعیت خود را انتخاب نمایید.
  2. هزینه کاشت مو در ایران چقدر است؟
    هزینه کاشت مو در ایران بسته به عوامل مختلفی از جمله کلینیک، تجربه جراح، تعداد گرافت‌های مورد نیاز و روش کاشت مو متفاوت است.
  3. آیا کلینیک‌ های کاشت مو در ایران قابل اعتماد و ایمن هستند؟
    ایران به دلیل ارائه درمان‌های پزشکی با کیفیت بالا، از جمله کاشت مو، شهرت پیدا کرده است. بسیاری از کلینیک‌ها در ایران دارای جراحان مجرب و ماهری هستند که اقدامات موفقی را انجام می‌دهند. با این حال، انجام تحقیقات کامل و انتخاب یک کلینیک معتبر که دارای سابقه خوب، بررسی مثبت بیماران و گواهینامه‌های مناسب باشد، بسیار مهم است. این به اطمینان از ایمنی و نتایج رضایت بخش کمک می‌کند.
  4. روند بهبودی پس از کاشت مو در ایران چگونه است؟
    روند بهبودی پس از کاشت مو معمولاً شامل مقداری ناراحتی موقت و تورم در ناحیه تحت درمان است. جراح شما دستورالعمل‌های دقیق بعد از عمل شامل داروها، شامپوهای مخصوص و دستورالعمل‌هایی برای اجتناب از فعالیت‌های سنگین ارائه می‌دهد. برای بهبود بهینه و رشد مو، رعایت دقیق این دستورالعمل‌ها ضروری است.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها