تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه و قیمت مزوتراپی لاغری

مزایای مزوتراپی برای لاغری

امروزه داشتن اندامی زیبا و متناسب یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغههای افراد محسوب می شود. و با توجه به پیشرفت های علم و تکنولوژی روش های بسیارزیادی برای رسیدن به این خواسته وجود دارد. یکی از روش هایی که در طی چندین سال گذشته توانسته نتایج بسیار خوبی را از خود نشان دهد مزوتراپی لاغری می باشد. مسلما تا زمانی که از مزایای آن آگاه نباشید انجام آن غیرممکن است، اگر بخواهیم به مزایای این روش اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  •  دوران نقاهتآن بسیار کوتاه است و افراد به راحتی میتوانند به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.
  • خطرات بسیارکم و در واقع هیچ مشکلی را برای متقاضیان در پی نخواهد داشت.
  • از بروزحساسیت جلوگیری می کند.
  • افراد را به فرم دلخواهشان می رساند.

مزوتراپی یک تکنیک است که از تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و عصاره های گیاهی تزریق می شود این روش برای جوانسازی ، سفت کردن پوست و حذف چربی بسیار مناسب است.امروزه میتوان مزوتراپی را در خصوص موارد زیر مورد استفاده قرار داد:

    _ چربی از مناطقی مثل معده، ران، باسن، باسن، پاها، بازوها و صورت حذف کرد
    _ چین و چروک ها و خطوط را محو کنید
    _ سفت کردن پوست شل

قیمت مزوتراپی لاغری

پس از اینکه در رابطه با مزایای مزوتراپی لاغری توضیحاتی خدمت شماارائه دادیم حال در نظر داریم به یکی از مهم ترین مسائل آن بپردازیم. در واقعآ گاهی از هزینه های انجام این عمل یکی از مهمترین مسائل به حساب می آیند زیرا تازمانی که از هزینه ها آگاه نباشند انجام آن غیرممکن است. اما باید بدانید که این هزینه ها به عوامل مختلفی از جمله پزشک، کلینیک، پرسنل، تجهیزات و… بستگی دارد.دقت داشته باشید موقعیت جغرافیایی کلینیک در تعیین هزینه ها نقش بسیار زیادی دارد.همچنین نباید از وضعیت و هزینه ای که پزشک مربوطه به وجود می آورد غافل شوید.

این روش جایگزین لیپوساکشن برای از بین بردن چربی ناخواسته است. با استفاده از سوزن های بسیار خوب برای ارائه یک سری تزریق به لایه میانی (mesoderm) پوست است. یکی از مزایای مزوتراپی این است که مسائل اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که موجب آسیب پوست می شود را تصحیح می کند.
فرمول استاندارد برای مواد تزریقی در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان از راه حل های مختلفی از جمله:

   _ داروهای تجویزی مانند وازودیلاتورها و آنتی بیوتیک ها
   _  هورمون هایی مانند کلسیتونین و تیروکسین
   _  آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
   _  عصاره های گیاهی
   _  ویتامین ها و مواد معدنی

نقش پزشک در هزینه های مزوتراپی لاغری

دقت داشته باشید هنگامی که از هزینه های مزوتراپی پهلو و شکم برای لاغری صحبت می شودیکی از مسائلی که افراد باید به آن اهمیت دهند پزشکی است که در کلینیک مورد نظرمشغول به فعالیت می باشد. در واقع اینکه شما پزشکی متخصص و حاذق را برای انجام اینکار انتخاب کنید به شما کمک می کند تا خودتان را به نتیجه دلخواه نزدیکتر کنید وتضمین بیشتری را در اختیار داشته باشید. در واقع اینگونه گفته می شود که هر چقدرتخصص، مهارت، تجربه و دانش پزشک نسبت به متدهای روز دنیا بیشتر باشد هزینه های مربوطه بیشتر خواهد شد و ظرافت و گرفتن نتیجه ای بهتر نزدیکتر خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها