تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

هزینه و قیمت بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی زنان

بالا رفتن سن در زنان و ایجاد مشکلات پوستی در آنها و بارداری  و مشکلات ایجاد شده بر اثر بارداری برای پوست زنان باعث می گردد تا زنان متقاضی عمل های زیبایی در حوزه عمل های زیبایی زنان باشند و زمانی که به دنبال جراح مناسب در این حوزه هستند در این زمینه تحقیقات زیادی را انجام می دهند اما  هزینه و قیمت بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی زنان چه میزان می باشد. 

هزینه های جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان که اغلب در مورد لیفت صورت و زیباسازی اندام آنها و جراحی زیبایی واژن انجام می گیرد از  پر تقاضاترین جراحی ها در زمینه زیباسازی می باشد، در جراحی های لیفت صورت و بدن جهت رفع آثار پیری و شل شدگی پوست جراح پوست نواحی صورت و بدن را کشیده و پوست اضافه را خواهد برداشت که این امر باعث جوانسازی پوست این قسمت های صورت و مخصوصا ناحیه شکم و از بین بردن چین و چروک و یا خطوط ایجاد شده بر اثر بارداری می باشد اما در عمل زیباسازی واژن که بیشتر به دلیل  بالا رفتن سن و یا زایمان های طبیعی صورت می گیرد و خانم ها دچار شل شدگی عضلات واژن می شوند در جراحی زیباسازی که عملی ترمیمی می باشد واژن تنگ و زیباسازی خواهد شد . هزینه و قیمت جراحی زیباسازی در زنان با توجه به روش جراحی، میزان مشکلات پوستی، دستمزد متخصص، جلسات درمانی و هزینه های جانبی تعیین می گردد و در هر بیماری با توجه به مشکلات وی و میزان جوانسازی متفاوت خواهد بود. 

 بهترین فوق تخصص جراح زنان

بهترین فوق تخصص جراح زنان متخصصی می باشد که میزان مهارت وی در جراح بسیار بالا می باشد ، تجربه عملی کافی در زمینه جراحی زیبایی زنان را داشته باشد، از دستگاهها و تکنولوژی های جدید در جراحی خود کمک بگیرد و نظر مراجعه کننده قبلی در مورد نتایج جراحی وی در آنها مثبت باشد در این صورت و وجود تمام شرایط ذکر شده در مورد جراحی می توان به جراحی که شروط لازم را دارد اعتماد نمود و جراحی خود را به وی محول نمود. هزینه و قیمت جراحی های انجام شده توسط فوق تخصص جراحی از متخصص جراحی بسیار بالاتر می باشد و به دلیل عدم تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این جراحی ها خود بیمار باید تمام هزینه های جراحی و لوازم جانبی را تقبل نماید.

برای دریافت مشاوره جراحی زیبایی و استعلام هزینه جراحی زیبایی و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها