تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

مراحل لاغری با دستگاه RF برای کاهش سایز

مزایای دستگاه RF برای لاغری

همانطور که میدانید راه های زیادی برای کاهش وزن و رسیدن به اندامی زیبا وجود دارد اما مسئله ای که در این میان برقرار است این است که کدام روش میتواند بهترین نتیجه را برای افراد در پی داشته باشد. در این راستا باید بگوییم که لاغری با دستگاه RF یکی از روش هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و میتواند افراد را به نتیجه دلخواه برساند. مسلما این روش مزایایی را نیز با خود به همراه دارد از جمله این مزایا عبارتند از:

  • برای انجام آن به بی حسی و بیهوشی نیازی نیست.
  • دوران بهبود بسیار کوتاه است.
  • برای انواع پوست بسیار مناسب است.
  • نتایجی ماندگار و طولانی مدت را به دنبال دارد.
  • بسیار سریع و موثر است.

کاهش سایز به روش لاغری با دستگاه RF

افرادی که در نظر میگیرند که برای لاغری با دستگاه RF به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند باید به این مسئله واقف باشند که دستگاه RF وسیله ای برای کاهش وزن نمی باشد بلکه کمک می کند تا به صورت کاملا طبیعی به کاهش سایز بپردازید. و همواره استفاده از آن محدودیت هایی دارد که افراد باید به آن توجه کنند از جمله اینکه افرادی که ناراحتی قبلی دارند و یا زنان باردار نباید به سراغ این دستگاه بروند. در این روش از طریق الکترودی که در دستگاه وجود دارد جریان برق به پوست بدن منتقل می شود و لایه های عمیق آن را گرم می کند و سپس باعث آب شدن چربی های موجود در بدن می شود. 

مراحل لاغری با لیزر RF

در واقع برای اینکه نسبت به انجام لاغری با دستگاه RF آشنایی پیدا کنید لازم است که حتما به پزشک مورد نظر مراجعه کنید اما در این قسمت در نظر داریم تا به شرح این مراحل بپردازیم: در این روش بیمار به پزشک مراجعه می کند و پس از بررسی های لازم روزی را مشخص می نماید. در روز موعود بیمار با توجه به ناحیه ای که در نظر گرفته مینشیند و یا میخوابد و سپس پزشک الکترودها را با اعمال نیروی مکشی بر روی بدن قرار می دهد و به طور مستقیم سلول های چربی را هدف قرار می دهد. و محتویات آن را به مایع تبدیل می کند و سپس از طریق کبد آن را دفع می کند.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها