تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

روش های مقابله با بیماری هیپرتریکوز

در مقابل ریزش مو برخی از افراد به پر مویی دچار هستند و این وضعیت برای آنها مخصوصا در خانم ها بسیار آزاردهنده خواهد بود و گر چه از روش های موقت برای رفع این موها بهره می گیرند اما همواره به دنبال روشی جهت رفع دائم آنها می باشند اما  روش های مقابله با بیماری هیپرتریکوز چیست.

هیپرتریکوز چیست؟

هیپرتریکوز نوعی از اختلال رشد بیش از حد مو و تراکم مو می باشد که در این اختلال موها به شکل غیر طبیعی در تمام نقاط بدن یا برخی از نواحی تراکم بالایی دارند و این وضعیت ممکن است در هر فردی، در هر سنی و قومیتی ایجاد شود . 

ویژگی های اختلال هیپرتریکوز – این اختلال پرمویی ممکن است هم در زنان و هم در مردان ایجاد گردد. – پرمویی حاصل از این اختلال ممکن است در تمامی نقاط بدن به جز کف پاها و دست ها ایجاد شود. – بسیاری از افراد در دوران بلوغ خود به این مشکل دچار می شوند. – در این اختلال تعداد، قطر موها و اندازه آنها بسیار زیاد و محسوس می باشد. – این اختلال عمدتا به دلیل ژنتیک در افراد ایجاد می شود.

علت و درمان اختلال پرمویی هیپرتریکوز

علت بروز هیپرتریکوز در افراد مختلف تاکنون ناشناخته مانده است و بیشتر متخصصین پوست و مو اعتقاد دارند که این عارضه ژنتیکی می باشد و از پدر و مادر به فرزند ارث خواهد رسید و یا در اثر جهش ژنتیکی بروز می کند . درمان اختلال هیپرتریکوز بستگی به شناخت دقیق پزشک از وضعیت بیمار دارد و پس از انجام آزمایشات مربوطه معمولا متخصصین از قرص هایی که باعث کاهش تاثیر آندروژن در پروتئین خون می شوند استفاده می نمایند اما درمان قطعی و اساسی برای این نوع اختلال وجود ندارد و بهترین گزینه درمانی جهت رفع این عارضه در حال حاضر لیزر درمانی موهای زائد می باشد که اثرات آن به طور طولانی تری برای فرد باقی خواهد ماند و از روش های موقت رفع موها مانند اپیلاسیون و اصلاح مکرر باعث رضایتمندی بیشتری در فرد می گردد. 

 بیماری هیپرتریکوز اختلالی مربوط به پرمویی می باشد که ممکن است برای هر فردی رخ بدهد و روش های چندانی برای رفع دائمی این اختلال وجود ندارد و در بین روش های قدیمی و مرسوم موثرترین شیوه درمانی جهت کاهش و رفع موهای زائد ، لیزر درمانی می باشد که این درمان نیز برای فرد  بسیار هزینه بر خواهد بود.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها