تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر جوانساز فراکشنال چه مزایایی دارد؟

مزایای لیزر فراکشنال

همانطور که میدانید این روزها داشتن پوستی صاف و شفاف از جمله مواردی است که بسیاری از جوانان، خانم ها و آقایان در صدد دستیابی به آن هستند اگر شما هم جزء ان دسته از افراد هستید باید بدانید که امروزه روش های بسیار زیادی برای رسیدن به خواسته ها به دنیا معرفی شده است که لیزر جوانساز پوست یکی از بهترین آنها می باشد. این لیزر که با عنوان لیزر فراکشنال نیز شناخته می شود مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد که در نظر داریم به برخی از آنها بپردازیم:

  • هزینه بسیار مناسبی را برای بیمار به همراه دارد.
  • ریسک کمتری را در برابر عوارض سایر روش ها برای بیماران فراهم می آورد.
  • در بهبود قوام و ترکیب پوست تاثیر بسیار زیادی دارد
  • در زمان کمتری افراد را به نتیجه دلخواه میرساند
  • کاربرد بسیار آسانی دارد
 جوانسازی پوست با لیزر فراکشنال

تاثیر لیزر جوانساز فراکشنال

پس از اینکه نسبت به مزایای لیزر جوانساز فراکشنال آشنایی پیدا کردید این سوال به وجود می آید که این لیزر چگونه میتواند در جوانسازی پوست تاثیر داشته باشد. در واقع باید بدانید که اشعه منتشر شده از لیزر فراکشنال باعث تخریب ایپدرم و درم های صورت می شود و هنگامی که این تخریب صورت میگیرد محتوای آن و همچنین سلول های رنگدانه ای آن خارج می شوند. نتیجه این عمل را میتوان بازسازی و ساخت کلاژن های جدید دانست که در نهایت منجر به داشتن پوستی صاف و زیبا می شود. البته باید بدانید که برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید 4 الی 6 جلسه درمانی را که هر کدام حدود 45 دقیقه به طول می انجامد را طی کنید.

 کارکرد لیزر جوانساز فراکشنال

کاربردهای درمانی جوانسازی پوست با لیزر چیست؟

نکته بسیار جالبی که در رابطه با لیزر جوانساز فراکشنال وجود دارد این است که از آن برای روش های درمانی نیز استفاده می کنند. در واقع این لیزر علاوه بر اینکه در جوانسازی پوست و کاهش چروک ها موثر است میتواند در بر طرف کردن ترک هایی که بر اثر بارداری به وجود آمده اند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. از دیگر کاربردهای آن میتوان به درمان اسکارهای ناشی از جوش اشاره کرد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها