تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

لیزر سیاهی زیر چشم در مردان

سیاهی زیر چشم عارضه ای است که بسیاری از مردان به عنوان یک مسئله اجتناب ناپذیر آن را قبول می کنند و هیج تلاشی برای برطرف کردن آن نمی کنند. اما به هر حال ای عارضه روی ظاهر افراد تاثیر گذار است و حتی از نظر علم زیبایی شناسی سیاه بودن زیرچشم مردان چندان جالب به نظر نمی رسد چراکه می تواند نشانه ای از ضعف و بیماری و مواردی از این دست باشد. از مهمترین عواملی که می توانند باعث تیرگی یا سیاه شدن زیر چشم مردان شوند می تواند به زمینه ی ارثی، افزایش سن، سیگار کشیدن یا اعتیاد به مواد مخدر و همچنین تابش نور خورشید اشاره نمود.

 سیاهی زیر چشم مردان

درمان سیاهی پوست دور چشم مردان

برای درمان سیاهی زیر چشم مردان می توانند کارهای مختلفی انجام دهند. استراحت دادن به چشم ها و داشتن خواب کافی، بهبود تغذیه، نوشیدن آب کافی، پرهیز از خوردن مواد غذایی که بدن به آن ها آلرژی دارد، محافظت از پوست دور چشم هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ترک دخانیات، ورزش کردن و خودداری از مالیدن چشم ها همگی جز عاداتی هستند که به پیشگیری یا کاهش سیاهی پوست دور چشم کمک می کنند. استفاده موضعی از مواد طبیعی مانند آلوئه ورا و روغن نارگیل و یا کرم های دور چشم مخصوص مردان نیز در کاهش این سیاهی ها بی تاثیر نیستند. گاهی اوقات سیاهی های زیر چشم مقاوم هستند و نیاز به درمان های اساسی تری دارند. خوشبختانه امروزه روش های نوینی برای درمان سیاهی و تیرگی زیر چشم وجود دارد. لیزر درمانی پوست اطراف چشم یکی از همین روش های موثر و کارآمد است.

 درمان سیاهی زیر چشم در مردان

بهترین لیزر برای درمان سیاهی زیر چشم

با تکنولوژی لیزر می توان سیاهی و تیرگی ناشی از تجمع رنگدانه ها و همچنین تیرگی ناشی از رگ های زیر پوست چشم را بر طرف نمود؛ علاوه بر این ها، به تحریک کلاژن رسانی پوست دور چشم و کاهش چین و چروک های آن نیز کمک می شود. برای درمان سیاهی و تیرگی ناشی از تجمع رنگدانه ها بسته به رنگ پوست افراد از دستگاه های لیزر مختلفی که نورهایی با طول موج متناسب با پوست افراد دارند، استفاده می شود. به عبارت دیگر رنگ پوست افراد مشخص می کند که چه نوع لیزری برای آن ها مناسب خواهد بود. زمانی که تیرگی دور چشم ناشی از گشاد شدن عروق خونی درون پوست باشد، استفاده از لیزرهای منقبض کننده ی عروق خونی راهکار مناسبی خواهد بود.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها