تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض و خطرات کاشت مو در دیابتی ها

ریزش مو و طاسی عارضه ی بسیار شایعی در میان دو جنس زن و مرد است اما امروزه روش های زیادی برای کنترل یا برطرف کردن آن وجود دارد. یکی از بهترین و قطعی ترین روش های برطرف کردن طاسی کاشت موی طبیعی است که امروزه طرفداران زیادی دارد.

 کاشت مو

با وجود اینکه کاشت مو جز عمل های سرپایی محسوب می شود اما به هر حال محدودیت های دارد و همه ی کسانی که طاس هستند نمی توانند به سراغ این روش بروند.  کاشت مو در دیابتی ها یکی از مواردی است که می تواند با خطرات و عوارض بیشتری همراه باشد و از این رو گاهی اوقات ممکن است به مصلحت بیمار دیابتی باشد که کاشت مو انجام ندهد و برای رفع طاسی خود به روش ها دیگری از جمله استفاده از پروتز ترمیم مو فکر کند.

 بیماران دیابتی

ممنوعیت کاشت مو

بسیاری از افراد بر این تصورند که کاشت مو در دیابتی ها ممنوع می باشد اما حقیقت این است که برخی از آن ها قادر به کاشت مو هستند و برخی دیگر خیر. وضعیت بیماری تعیین می کند که چه کسی قادر به کاشت مو هستند. برای افراد دارای دیابت نوع  1 و 2، شانس هایی برای کاشت مو وجود دارد اما افراد دارای دیابت نوع 3 به هیچ وجه کاندید مناسبی نیستند. کاشت موی یک فرد دیابتی حساسیت زیادی دارد و ممکن است هر پزشکی ریسک کاشت مو برای این گونه افراد را قبول نکند. به هر حال  برای آن دسته از افراد دیابتی هم که امکان کاشت مو وجود دارد، مدت ها قبل از عمل ، حین عمل و حتی بعد از آن وضعیت قند خون ، انسولین و دیگر فاکتور های تاثیر گذار در وضعیت بیمار مرتبا چک می شوند و بایستی بیماری تحت کنترل کامل باشد.

 خطرات کاشت مو در دیابتی ها

خطرات کاشت مو در دیابتی ها

کاشت مو حتی برای افراد سالم با خطرات و عوارضی همراه است و برای افراد دیابتی مسلما عوارض بیشتری می تواند به وجود آید. در مورد بیماران دیابت نوع 1 کنترل سطح گلوکز خون قدری دشوار است و به همین سبب بهبود زخم ها با مشکلاتی همراه است. اما بیماران دیابت نوع 2 معمولا اوضاع بهتری دارند چرا که کنترل سطح گلوکز خون در آن ها ساده تر است و در صورت کنترل کامل وضعیت بیماری، دوران بهبودیشان می تواند مانند افراد عادی باشد. به هر حال عوارضی نظیر قند خون اسیدی، کاهش قند خون و همچنین افزایش قند خون برای کاشت موی افراد دیابتی دور از انتظار نیست و نمی توان از آن ها چشم پوشی نمود.

برای دریافت مشاوره کاشت مو و استعلام هزینه کاشت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

از دیگر خدمات گروه زیبایی ایران نوین :

کاشت مو 

کاشت ابرو

پیوند مو

ترمیم مو

قیمت کاشت مو

پزشک کاشت مو

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها