تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

عوارض جراحی لاغری موضعی شکم با دستگاه کویتیشن

عوارض جراحی های لاغری و بر جا ماندن جای زخم و بخیه پس از عمل بر روی بدن باعث شده است افرادی که به دنبال لاغری می باشند نسبت به انجام جراحی تمایلی نداشته باشند و به دنبال روش های کم خطر و کم عارضه ای مانند لاغری های موضعی باشند که بدون جراحی و بی هوشی انجام می گیرند که یکی از این روش ها روش کویتیشن می باشد اما عوارض جراحی لاغری موضعی شکم با دستگاه کویتیشن چیست. 

لاغری موضعی شکم

لاغری موضعی شکم روش نوینی برای از بین بردن چربی های انباشته شده این ناحیه می باشد که در آن ایجاد لاغری بدون بی  هوشی و جراحی انجام می گیرد و بیمار تنها از طریق بی حسی موضعی حرکات دستگاه بر روی پوست خود کاهش وزن خواهد داشت که از جمله این روش ها می توان به روش RF  و کویتیشن اشاره نمود.

کویتیشن

روش کویتیشن اولتراسوند روش درمانی غیر تهاجمی برای ایجاد لاغری در ناحیه مختلف بدن مانند باسن، زانو، ران و شکم می باشد که در این روش امواج مافوق صوت با شدت پایین در از بین بردن چربی های اضافه به کار گرفته می شود ، در این روش موضعی امواج با استفاده از تکنولوژی پیشرفته سلول های چربی را به حالت مایع تبدیل می کنند و سپس این سلول ها  به طور طبیعی از بدن دفع خواهند شد. روش کویتیشن گر چه روشی می باشد که در آن سلول های چربی اضافه بدن از بین برده می شود اما هدف از به کارگیری این روش بیشتر پیکرتراشی ، متناسب کردن بدن و شکل دهی به آن می باشد ، بیمارانی که از روش پیکر تراشی کویتیشن استفاده می نمایند زمانی بهتر نتیجه را از انجام عمل خود کسب خواهند کرد که بعد از عمل رژیم غذایی کم چرب  داشته باشند و به طور مرتب ورزش نمایند. در این روش به دلیل استفاده از امواج مافوق صوت ارتعاشات امواج میدانی را در زیر پوست تشکیل می دهند که باعث تشکیل حباب در کنار سلول های چربی خواهد شد و چون غشاء سلول های چربی ظرفیت ارتعاش ها و فشار حباب ها  را ندارند متلاشی و تخریب می گردند و به حالت مایع در خواهند آمد و سپس به مرور توسط سیستم لنفاوی و ادرار دفع خواهند شد. 

عوارض کویتیشن برای لاغری موضعی

در روش لاغری موضعی کویتیشن به دلیل ایمنی و بی خطر بودن امواج این دستگاه عوارض آن بسیار نادر و خفیف خواهند بود و ممکن است بر اثر تابش امواج سطح پوست کمی قرمز، متورم یا حساس گردد که این عوارض مختصر پس از چند روز به مرور کم خواهد شد اما اگر تنظیم امواج دستگاه به درستی صورت نگیرد باعث آسیب به سطح پوست و سوختگی آن خواهد شد. لاغری موضعی شکم با دستگاه کویتیشن علاوه بر از بین بردن چربی های اضافه این ناحیه به دلیل خاصیت خود درمانی پوست و تمرکز امواج و نیروی گرمایشی امواج موجب می گردد تا لیفت پوست نیز انجام گیرد و پس از کاهش چربی ها  در پوست شل شدگی و افتادگی رخ ندهد و افرادی که از این روش درمانی استفاده می  کنند باید رژیم غذایی مناسبی نیز در پیش بگیرند.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها