تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علل و درمان تجمع چربی در پهلو و شکم

علت تجمع چربی در پهلو چیست

اگر جزء افرادی هستید که از تجمع چربی در پهلو خود رنج می برید مسئله ای که به وجود می آید و ذهن شما را به خود مشغول می کند این است که دلیل این تجمع چیست؟ برای اینکه به این پرسش پاسخ دهیم باید بگوییم که بسیاری از محققان بر این عقیده اند که عادات بد غذایی و همچنین برخی از حالات روحی میتواند باعث بروز این مشکل در افراد شود و مشکلات بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. زیرا چاق شدن بسیار آسان است اما رسیدن به اندامی ایده آل کاری بس سخت و دشوار محسوب می شود. از همین رو اگر در نظر دارید تا این مشکل را برطرف کنید به سراغ دکتر تغذیه بروید و رژیمی را فراهم کنید و یا نزد دکتر زیبایی بروید تا روش های پزشکی را به شما پیشنهاد دهد.

ساکشن چربی های شکم و پهلو

مطمئنا به این مسئله آگاه هستید که روش های بسیار زیادی برای رفع تجمع چربی در پهلو و شکم به دنیا معرفی شده است و شما میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمائید. اما مسئله مهم این است که کدام گزینه میتواند بهترین انتخاب باشد. ساکشن امروزه با توجه به نتایج بسیار خوبی که از خود به جای گذاشته توانسته مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب نماید. در واقع در این روش پزشک با استفاده از دستگاهی که در اختیار دارد سوراخ هایی را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند و سپس سعی در جذب و خالی کردن چربی ها از آن ناحیه دارد. به همین دلیل سعی کنید پزشکی متخصص و با تجربه را انتخاب نمائید.

معایب ساکشن چربی شکم و پهلو

پس از اینکه به این نتیجه رسیدید که ساکشن بهترین گزینه برای رفع تجمع چربی در پهلو و شکم می باشد، مسائل بسیار زیادی به وجود می آید که باید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید از همین رو در این قسمت در نظر داریم تا در رابطه با معایب آن توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم:

  • تورم و کبودی از جمله شایع ترین عوارض این روش درمانی می باشد.
  • به وجود آمدن التهاب و زخم در اطراف نواحی زخم معمولا در بسیاری از بیماران دیده می شود.
  • وجود ناهمواری در پوست
  • شل شدن پوست

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها