تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

خطرات و عوارض روش ساکشن ران

بهترین روش برای لاغری ران

همانطور که در جریان هستید رسیدن به اندامی مناسب یکی از مواردی است که امروزه بسیاری از افراد؛ مردان و زنان به دنبال آن هستند. خوشبختانه در دنیایی زندگی می کنیم که روش های بسیار زیادی برای رسیدن به خواسته ها به دنیا معرفی شده است. ساکشن ران یکی از روش های پزشکی است که افراد زیادی به سمت آن سوق پیدا می کنند. در واقع در این روش پزشکان با استفاده از دستگاه هایی که در اختیار دارند چربی های موجود در ناحیه مورد نظر را خارج می کنند و افراد را به اندامی که مد نظر آنهاست میرسانند. دقت داشته باشید به دلیل حساسیت بسیار بالای این عمل برای انجام این کار حتما باید به پزشکی متخصص مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب برای شما حاصل شود.

عوارض روش ساکشن ران

مسلما میدانید که انجام هر روش درمانی علاوه بر مزایا، معایب و عوارضی را نیز با خود به همراه دارد که ساکشن ران نیز از این قضیه مستثنی نیست. از همین رو در این قسمت در نظر داریم تا به برخی از این معایب بپردازیم تا افراد با آگاهی بیشتری به سمت انجام آن بروند و تردیدهایی که با آنها همراه می باشد را کنار بگذارند. این عوارض عبارتند از:

  • تورم و قرمزی از جمله شایع ترین عوارضی است که افراد با آن روبرو می شوند.
  • باعث افتادگی پوست در آن ناحیه می شود.
  • باعث فرورفتگی در ناحیه ای که چربی از آن برداشته شده می شود.
  • زخم های طولانی مدتی را برای بیمار پدید می آورد.

آیا ساکشن ران برگشت پذیر است؟

نکته ای که در رابطه با ساکشن ران وجود دارد و همواره باید به آن دقت داشته باشید این است که پس از انجام عمل نباید به این باور برسید که دیگر همه چیز تمام شده و شما به اندام دلخواه رسیده اید و حال میتوانید هر چه میخواهید بخورید. دقت داشته باشید که لیپوساکشن تنها چربی های موجود در ناحیه مورد نظر را خارج می کند و در صورتی که شما از رژیم غذایی مناسب و همچنین ورزش های مداوم پیروی نکنید امکان بازگشت چربی ها و چاق شدن مجدد در آن ناحیه و حتی در سایر سطوح بدن به وجود می آید و دوباره حالت گذشته را پیدا خواهید کرد.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها