تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آنچه باید درباره لیپولیز ران بدانید

لیپولیز ران چیست

امروزه ما در دنیایی زندگی میکنیم که معرفی روش های جدید برای رسیدن به اندامی مناسب و همچنین زیبایی بیشتر امری عادی به حساب می آید از همین رو وقتی با روش جدیدی روبرو می شوید نباید خیلی تعجب کنید. در این رابطه باید به شما بگوییم که لیپولیز ران یکی از روش هایی است که در طی چند سال گذشته توانسته نتایج بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد، در واقع در این روش لیزر لیپولیز موجب تخریب سلول های چربی شده و با ایجاد گرما موجب تحریک اثر و همچنین سفت کردن ناحیه روی پوست می شود. این لیزر که همواره برای رفع چاقی مورد استفاده قرار میگیرد طرفداران بسیار زیادی دارد. برای انجام این کار بهترین راه این است که کلینیک معتبر و تخصصی را پیدا کرده تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

مزایای روش لیپولیز ران

همانطور که گفته شد لیپولیز ران یکی از روش هایی است که با استفاده از آن میتوان به اندام دلخواه دست پیدا کرد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که میخواهید از این روش استفاده کنید آگاهی از مزایای این روش میتواند به شما کمک کند تا راحت تر تصمیم بگیرید و تردیدها را کنار بگذارید. این مزایا عبارتند از:

  • تورم بسیار پایینی را نسبت به سایر روش ها با خود به همراه دارد.
  • افتادگی پوست بسیار کمتر است.
  • اسکار به وجود آمده در مدت کوتاهی برطرف می شود.
  • افراد دچار سوختگی و سایر مشکلات پوستی نمی شوند.
  • امکان بروز عفونت در افراد صفر است.

هزینه لیپولیز ران

با اطمینان میتوان گفت که مهمترین مسئله برای افراد در رابطه با لیپولیز ران، هزینه های مربوط به آن می باشد. برای اینکه بتوانید از این روش ها استفاده کنید در وهله اول باید به پزشک مراجعه کرده و از تمام مسائل و نکاتی که در رابطه با این روش وجود دارد آگاهی کاملی بدست آورید. اما به طور کلی هزینه انجام این عمل به عواملی همچون تخصص و مهارت و تجربه پزشک مورد نظر، وسعت ناحیه ای که لیپولیز بر روی آن انجام می شود، موقعیت جغرافیایی کلینیک، هزینه های مربوط به کلینیک، تجهیزات، پرسنل و… بستگی دارد که باید برای هر کدام مقداری جداگانه را در نظر داشته باشید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها