تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

صافی شکم با برنامه تغذیه و لیپوماتیک

صافی شکم نه تنها به داشتن تناسب اندام و ظاهری زیبا کمک می کند، ریسک ابتلا به بیماری هایی همچون دیابت نوع 2، مشکلات قلبی و … را نیز کاهش می دهد. چربی شکم را به راحتی با اندازه ی گیری دور کمر در منزل می توان تخمین زد. دور کمر بیش از 102 سانتی متر در مردان و بیش از 88 سانتی متر در زنان با قد و هیکل معمولی می تواند به معنای وجود چاقی شکمی باشد. هر چند که چربی های این ناحیه از بدن نسبتا مقاوم هستند اما راه کارهای متنوعی برای صاف کردن شکم وجود دارد.

بهترین برنامه تغذیه برای داشتن شکم صاف

چنانچه عادات غذایی خود را اصلاح کنید، خیلی زود تر به صافی شکم می رسید. در اینجا تعدادی از عادات تغذیه مفید برای کم کردن چربی های شکمی را عنوان می کنیم:

  • مصرف شکر را حذف یا کم کنید چرا که خوردن شکر خصوصا وقتی بیشتر از حد نرمال باشد، بدن را وادار می کند که فروکتوز مازاد را تبدیل به چربی کند.
  • به اندازه کافی پروتئین بخورید. پروتئین به متابولیسم بدن کمک نموده و احساس گرسنگی را کمتر می کند. تحقیقات زیادی نشان داده خوردن پروتئین از تجمع چربی در کمر و شکم می کاهد.
  • مصرف کربوهیدارت ها را کمتر کنید. این کار تاثیر مستقیمی در کاهش تجمع چربی در ناحیه ی شکم، اطراف ارگان های بدن و درون کبد دارد.
  • غذاهای سرشار از فیبر خصوصا فیبرهای محلول بخورید.
  • هر آنچه که می خورید را یاداشت کنید تا بتوانید خوردن خود را کنترل کنید.

لیپوماتیک صافی شکم

برخی افراد بنا به دلایل خاصی قادر نیستند که با روش هایی نظیر ورزش کردن یا رژیم گرفتن، چربی های شکم خود را آب کنند و از این رو به فکر انجام روش های لاغری موضعی از جمله لیپوماتیک می افتند. لیپوماتیک روشی نسبتا کم تهاجمی برای برداشتن چربی های موضعی نواحی مختلف بدن است. در این روش کانولای دستگاه از طریق شکافی در پوست به بافت های چربی راه پیدا می کند تا با حرکات لرزشی خود بافت های چربی را متلاشی کند. پس از این کار، چربی های متلاشی شده از بدن خارج می شوند. اگر چه انجام این روش علاوه بر لاغری فوری ناحیه ی مورد نظر، استعداد چاقی آن در آینده را نیز کاهش می دهد اما به هر حال کسانی که قصد انجام لیپوماتیک شکم را دارند باسیتی بدانند که برای حفظ  نتیجه بایستی  برنامه تغذیه و میزان فعالیت روزانه خود را  بهتر کنند.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تناسب اندام ایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها