تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین لیزر برای درمان خشکی پوست

هنگامی که رطوبت پوست از حد نرمال کمتر شود، خشکی پوست پدید می آید. خشکی پوست عارضه ی بسیار شایعی است. این عارضه می تواند در هر سن و سالی و بنا به دلایل مختلف ایجاد شود. مواردی از قبیل زبری و خشن شدن پوست، پوسته پوسته شدن، خارش، التهاب و سوزش، خاکستری شدن پوست در کسانی که رنگ طبیعی پوستشان تیره است، ترک خوردگی برخی نواحی پوست از جمله لب و کف دست و پا که ممکن است با خونریزی همراه باشد همگی جز علائم خشکی پوست هستند. همانگونه که می بینید خشکی پوست علاوه بر اینکه ظاهر ناخوشایندی دارد، موجب ناراحتی هم می شود. برای درمان خشکی پوست روش های زیادی وجود دارد که تقریبا همگی آن ها بر حفظ رطوبت پوست یا آبرسانی بر آن تمرکز دارند.

 لیزر درمانی خشکی پوست

راه های رفع خشکی پوست

زمانی که خشکی پوست خفیف است و در اثر عواملی مثل تغییر فصل و خشکی آب و هوا ایجاد می شود، با روش های ساده ای مثل استفاده از کرم های مرطوب کننده و رعایت یک سری نکات مراقبتی می توان به رفع شدن علائم خشکی پوست کمک نمود. اما در موارد خاصی که پوست به شدت خشک می شود و عارضه حالت مزمن پیدا کرده است، بایستی به پزشک متخصص پوست مراجعه نمود و برای درمان خشکی پوست اقدامات جدی تری انجام داد. پزشک  متخصص علت این عارضه را به صورت ریشه ای پیدا می کند؛ چراکه گاهی اوقات خشک شدن پوست ناشی از بیماری های خاصی همچون پسوریازیس، اگزما و … است. در چنین مواردی که علت اصلی خشک شدن پوست مسائلی دورنی و غیر محیطی هستند، ممکن است داروهایی همچون کورتیکواستروئیدها یا داروها تعدیل کننده ی سیستم ایمنی بدن توسط پزشک تجویز شود.

 راه های رفع خشکی پوست

درمان خشکی پوست با لیزر

با وجود اینکه امروزه از دستگاه های لیزر برای درمان انواع مشکلات پوستی نظیر رفع موهای زائد، رفع جای جوش و لکه های پوستی، رفع اسکار، صاف کردن پوست، سفت کردن پوست، برطرف کردن چین و چروک  و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود اما در حال حاضر روش های درمانی بر پایه لیزر به طور اختصاصی برای درمان مشکل خشکی پوست به کار نمی رود. در بسیاری موارد نیز حتی خشکی به عنوان عامل مضری برای لیزر کردن پوست محسوب می شود؛ زیرا می تواند باعث حساس شدن پوست و افزایش آسیب پذیری آن شود و به این ترتیب بهبود  سرعت روند بهبودی پس از انجام لیزردرمانی را کاهش دهد.

برای دریافت جوانسازی پوست  و استعلام جوانسازی پوست  و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها