تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

بهترین روش درمان چاقی زیر بغل

علت چاقی زیر بغل چیست

مسلما دیده اید که برخی از افراد اصلا هیکل گنده و چاقی ندارند اما دچار چاقی زیر بغل شده اند. تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که دلیل بروز این مسئله چیست؟ نکات زیادی در این رابطه وجود دارد اما مهمترین این مسئله این است که این چاقی در اکثر مواقع در خانم ها رخ می دهد و نمیتوان دلیل قانع کننده و قاطعی برای آن در نظر گرفت اما بسیاری از پزشکان بر این عقیده هستند که این چاقی به دلیل بافت های اضافه سینه رخ می دهد و ماهیچه های دست با افزایش سن و همچنین ورزش نکردن ضعیف شده و با تجمع چربی در آن ناحیه به این شکل بروز پیدا می کند. اگر میخواهید از شر این چربی ها خلاص شوید بهترین راه این است که ورزش و رژیم هایی مناسب را در پیش بگیرید.

روش های از بین بردن چربی زیر بغل

پس از اینکه در رابطه با علل چاقی زیر بغل خدمت شما توضیحاتی ارائه کردیم ، یکی از مسائلی که همواره ذهن بیماران را به خود مشغول می کند این است که چگونه به درمان این مشکل بپردازند. در این رابطه باید بدانید که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی برطرف کردن این مشکل خیلی دور از دسترس نمی باشد. از همین رو باید در جریان باشید که برای درمان میتوانید از روش های خانگی و گیاهی همچون نوشیدن انواع آبمیوه های طبیعی مانند آب کرفس استفاده کنید و یا اینکه به پزشکی متخصص مراجعه کرده تا رژیمی متناسب با سنتان در اختیار شما قرار دهد همچنین در کنار تمام این موارد نباید اهمیت ورزش کردن را نادیده بگیرید. در صورتی که چربی های زیر بغل شما بیشتر از حالت عادی است و قابلیت رفع با ورزش را نداشته باشد، باید از روش لیپولیز زیر بغل استفاده کنید. با استفاده از روش لیپولیز، چربی های زیر بغل کشیده می شود.

تمرین هایی برای رفع چاقی زیر بغل

همانطور که گفته شد ورزش یکی از موثرترین راه هایی است که به کمک آن میتوان از شر چاقی زیر بغل خلاص شد. اما خوشبختانه تمرین های مناسبی برای رسیدن به اندامی ایده آل وجود دارد از جمله این تمرینان میتوان به حرکت پرس و فلای دمبل شیب دار، حرکت کوهنورد، حرکت پشت بازو کیک بک، حرکت سینه دمبل چکشی، حرکت پروانه پیشرفته، حرکت طناب زدن و حرکت جلو بازو نشسته استفاده کرد. باید به این مسئله آگاه باشید که پزشکان انجام تمرین های ورزشی را یکی از موثرترین راه های برطرف کردن این مشکل می دانند. اما باید دقت داشته باشید که این حرکت ها و به طور کلی ورزش های سنگینی که برای سن و همچنی سلامتی شما مضر می باشد را انجام ندهید.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها