تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علت و درمان تورم بعد از لیپولیز

مراقبت های بعد از عمل لیپولیز

همانطور که میدانید داشتن اندامی زیبا یکی از پیش پا افتاده ترین خواسته هایی است که امروزه مردان و زنان تمایل دارند تا به آن دست پیدا کنند. اگر شما جزء افرادی هستید که میخواهید به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید لیزر لیپولیز یکی از راه هایی است که پیش روی شما قرار دارد که با تحت تاثیرقرار دادن مستقیم چربی ها سعی در از بین بردن آنها دارد. همواره نکات زیادی در رابطه با آن وجود از جمله اینکه افراد دچار تورم بعد از لیپولیز می شوند که پزشکان در این راستا توصیه می کنند که مراقبت های بعد از عمل را جدی بگیرند این مراقبت ها عبارتند از:

  • داروهایی که پزشک تجویز کرده است را مرتب مصرف کنند
  • در طی 24 ساعت به استراحت مطلع بپردازند.
  • در طی 24 ساعت پس از عمل از کمپرس یخ استفاده کنند
  • از رفتن به حمام و یا استخر تا زمانی که زخ آنها باز است خودداری کنند

درمان تورم بعد از لیپولیز

همانطور که گفته شد یکی از معایب لیپولیز، تورم بعد از انجام آن می باشد. اما خوشبختانه ما در دوره ای زندگی می کنیم که درمان بسیاری از مشکلات ساده و امکان پذیر است که تورم بعد از لیپولیز نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. اگر بخواهیم به برخی از درمان های این تورم اشاره کنیم باید مواردی همچون استفاده از کمپرس آب سرد را اشاره کنیم این مورد یکی از شایع ترین روش هایی است که پزشکان برای رفع تورم ناشی از عمل توصیه می کنند و همواره توانسته اند نتایج بسیار خوبی را نیز دریافت کنند. البته روش های دیگری همچون بستن ناحیه مورد و… نیز از جمله راهکارهایی می باشد که میتواند نتیجه مطلوبی را همراه داشته باشد.

مزایای لیپولیز

پس از اینکه در رابطه با عوارض و تورم بعد از لیپولیز توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم حال در نظر داریم به بررسی و معرفی مزایای این روش بپردازیم زیرا تا زمانی که درمان های زیبایی مزایایی را به دنبال نداشته باشد افراد به سراغ انجام آن نمی روند، از جمله این مزایا عبارتند از:

  • برای افرادی که دارای اضافه وزن بسیار بالا هستند کاربردی می باشد.
  • به طور قاطع می تواند افراد را از شر چربی های دور شکم خلاص کند
  • در طی یک جلسه افراد را به نتیجه عالی و مطلوب نزدیک می کند
  • هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند.

برای دریافت مشاوره تناسب اندام و استعلام هزینه تناسب اندام و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها