تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

انواع روش های تقویت مو با دارو

انواع روش های تقویت مو با دارو

فولیکولهای مو که نقش تولید و رشد دادن موها را بر عهده دارند، گاهی اوقات به دلیل نرسیدن اکسیژن ومواد مغذی کافی به آن ها و یا تحت تاثیر هورمون های آندروژنی ضعیف می شوند. ضعیف شدن فولیکول های مو نیز باعث بروز مشکلاتی مثل کاهش رشد مو، نازک شدن مو، سفیدی زودرس مو، ریزش مو و … می شود. برای درمان این قبیل مشکلات استفاده از یک سری داروهای تقویت کننده ی مو می تواند موثر باشد. امروزه تقویت مو با دارو از نظر علم پزشکی پذیرفته شده است و از این رو داروهای استاندارد زیادی ساخته شده اند که می توانند به بهتر شدن وضعیت موهای ضعیف شده کمک کنند.

بهترین قرص برای تقویت مو با دارو

قرص ها از جمله اشکال دارویی هستند که با خواص تغذیه ای یا هورمونی در تقویت مو موثراند. در بازار مکمل های زیادی برای تقویت مو وجود دارد که علاوه بر مو برای پوست، ناخن و تقویت عمومی بدن مفید هستند. اکوفن نام یکی از قرص های تقویت موی مشهور است که با ترکیبات مغذی خود به جلوگیری از ریزش مو، افزایش قطر موها و افزایش رشد مو کمک می کند. این قرص سرشار از ویتامین های گروه B است که در تحریک رشد مو و همچنین افزایش مقاوت آن نقش دارد. قرص زینک پلاس نیز فواید قابل توجهی در تقویت موی سر و جلوگیری از ریزش مو دارد. مهمترین مواد مغذی موجود در زینک پلاس عبارتند از: روی، ویتامین های گروه ب و ویتامین C. قرص فیناستراید نیز قرصی هورمونی است که جهت تقویت موی سر و کنترل ریزش موی ارثی و هورمونی آقایان توسط پزشک تجویز می شود.

بهترین داروی تقویتی بعد از کاشت مو

به جز داروهایی نظیر مسکن ها و آنتی بیوتیک ها، گاهی اوقات داروهای تقویتی نیز پس از کاشت مو توسط پزشک متخصص تجویز می شوند. برخی از داروهای تقویتی که بیشتر حاوی ویتامن C هستند، برای سرعت بخشیدن به روند ترمیم زخم ها و مستحکم شدن گرافت های موی کاشته شده مورد استفاده قرار می گیرند. قرص فیناستراید و داروی موضعی مینوکسیدیل از دیگر داروهای تقویتی بعد از کاشت مو هستند که ممکن است پزشک برای فردی که به تازگی کاشت مو انجام داده است، آن ها را تجویز نماید. تقویت مو با دارو معمولا یک هفته پس از عمل کاشت مو یعنی زمانی که التهابات پوست سر کاهش یافته و فرد تقریبا به روال عادی زندگی برگشته باشد آغاز می شود.

برای دریافت مشاوره تقویت مو و استعلام هزینه تقویت مو و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی تقویت موایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها