تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

آیا لیزر برای رفع موهای زیر پوستی مفید است؟

یکی از مشکلات شایعی که پس از رفع موهای زائد بدن برای بسیاری از افراد ممکن است ایجاد گردد موهای زیر پوستی می باشد که ایجاد این ‌موها باعث می گردد تا فرد دچار خارش ، التهاب و جوش در پوست گردد اما آیا لیزر برای رفع موهای زیر پوستی مفید است؟ موهای زیر پوستی موهایی هستند که در هنگام رشد به جای خارج شدن از پوست دچار پیچ خوردگی می شوند و در زیر پوست نفوذ می نمایند و به داخل پوست کشیده می شوند و در آنجا به رشد خود ادامه می دهند. ایجاد التهاب، قرمزی، خارش، برجسته شدن پوست، چرکی شدن فولیکول مو و تیره شدن منفذ رشد مو از علائم زیر پوستی شدن مو می باشد. 

رفع موهای زیر پوستی

موهای زیر پوستی که بعد از اصلاح و اپیلاسیون بدن ایجاد می شوند مانند برآمدگی هایی هستند که بسیار شبیه جوش هستند و در موادی دردناک نیز خواهند بود و علت اصلی به وجود آمدن آنها اصلاح موها برخلاف جهت رویش آنها می باشد که موجب می گردد موها در رویش مجدد خود به صورت زیر پوستی رشد نمایند. در اغلب موارد موهای زیر پوستی خود به خود از پوست بیرون خواهند آمد اما در برخی موارد باید فرد با استفاده از درمان های خانگی و ساده مانند بیرون کشیدن موها از زیر پوست با موچین و با استفاده از سوزن آنها را از پوست خارج بسازد. 

لیزر درمانی موهای زائد زیر پوستی

یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد و موهای زیر پوستی لیزر درمانی می باشد زیرا موهای ضخیم و زمخت بیشتر از موهای نازک به صورت زیر پوستی رشد می نمایند، در لیزر درمانی موهای زیر پوستی امواج و اشعه لیزر با متمرکز شدن بر روی فولیکول مو موجب می گردد تا فولیکول دچار تخریب گردد و مو پس از اتمام جلسات لیزر درمانی نه تنها به صورت زیر پوستی بلکه دیگر رشدی نخواهد داشت و به صورت طولانی مدت و دائمی رفع خواهد شد. بهترین روش جهت جلوگیری از ایجاد موی زیر پوستی اصلاح موهای زائد در جهت رویش آنها می باشد همچنین پس از اصلاح می توان با روغن زدن به پوست و یا استفاده از نرم کننده از ایجاد عفونت در فولیکول مو و زیر پوستی شدن مو جلوگیری به عمل آورد.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها