تغییر تفاوت ماست!

22221000
پاسخگویی24 ساعته

علل رشد موهای زائد و درمان آن

داشتن موی زائد و زمخت خواسته هیچ فردی نمی باشد و گر چه کل بدن مردان از مو پوشیده است اما بدن زنان به طور طبیعی دچار چنین مشکلی نمی باشد اما برخی از زنان به دلایل مختلفی به موهای زائد در صورت و بدن خود دچار می شوند که باید ببینیم علل رشد موهای زائد و درمان آن چیست. علل رشد موهای زائد در صورت و بدن اختلالی در هورمون های زنان و مردان می باشد اما ایجاد این مشکل در زنان باعث دردسر بیشتر زنان خواهد شد و رشد این موها از موی بدن طبیعی به طور معمول بسیار سریع تر رخ می دهد و ر چه روش های مختلفی برای رفع آنها وجود دارد اما سرعت بالای رشد موهای زائد بسیار آزار دهنده خواهد بود. 

درمان و علل رشد موهای زائد

موهای زائد در هر فردی بنا به دلایل مختلفی چون ژنتیک و وراثت، تغییرات هورمونی، کیست تخمدان در زنان و مصرف برخی داروهای هورمونی ایجاد می گردد و باعث می گردد موهای کرکی و نازک تبدیل به موی زمخت و تیره گردند . جهت درمان و رفع موهای زائد در گام نخست باید علت زمینه ای بروز این مشکل تشخیص داده شود تا درمانی صحیح را بتوان جهت رفع این موها اتخاذ نمود و به همین خاطر انجام آزمایش برای افرادی که به موی زائد دچار شده اند بسیار ضروری می باشد تا بتوان با درمان دارویی در صورت لزوم نسبت به رفع این موها اقدام نمود. 

لیزر درمانی ؛ بهترین روش رفع موهای زائد

گر چه جهت رفع موی زائد صورت و بدن روش های موقت زیادی وجود دارد اما اغلب این روش ها کارآیی چندانی در رفع بلند مدت و دائمی این موها ندارند ، یکی از بهترین و علمی ترین روش های دائمی رفع موهای زائد استفاده از لیزر درمانی می باشد که با استفاده از این روش و تاباندن اشعه لیزر بر موها و تمرکز امواج بر روی فولیکول موها طی جلسات درمانی متعدد فولیکول مو دچار تخریب می گردد و موی زائد دیگر رشدی نخواهد داشت. گر چه لیزر درمانی بهترین روش رفع دائمی موهای زائد می باشد اما این درمان تنها بر روی ۶۰ تا ۷۰ درصد موها تاثیر دارد و در اغلب موارد با اتمام جلسات درمانی درصدی از موها حتی در مقابل لیزر درمانی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و دچار تخریب فولیکولی نخواهند شد.

برای دریافت مشاوره لیزر موهای زائد و استعلام هزینه لیزر موهای زائد و مشاوره رایگان، می توانید با شماره 22221000 تماس حاصل فرمایید. مشاوران کلینیک ایران نوین، در هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.کلینیک تخصصی لیزر موهای زائدایران نوین

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
خدمات
راه‌های تماس

نوشته‌های مرتبط

خطرات و عوارض بوتاکس پیشانی

جلوگیری و برطرف کردن چین و چروک صورت دغدغه ی افرادی زیادی است که می خواهند ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. با وجود اینکه

مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی پرمتقاضی است که امروزه در کلینیک های معتبر انجام می شود. یکی از مهم ترین مسائل بعد از

دسته بندی ها